čtvrtek 27. prosince 2012

Prosincový Senzabox



Tuhle edici SB jsem dostala až pod stromeček a proto o něm píši až teď. Samozřejmě sem nechtěla vědět, co v krabičce najdu a proto jsem se všemu, kde bych se to mohla dozvědět vyhýbala, a tak mi unikl celý poprask kvůli make-upu. Pokud jste ale zachytili aspoň něco málo jako já, víte, o čem mluvím a také to jak se zachovala slečna/paní z SB týmu. Já se k tomuto vyjadřovat dál nebudu, protože na SB jsem dostala předplatné a to bych zřejmě měla každý balíček už dopředu zkažený. Možná bych slečně/paní jen mohla doporučit nějaký ekonomický kurz, protože si podle mě sama svým chováním odradila velké množství zákaznic.

Jako první věc bych pozitivně zhodnotila Vánoční balení, které se mi moc líbilo. Červená krabička se zelenou podestýlkou, bylo opravdu na Vánoce to pravé.

Tak a co jsem měla ve svém SB?

Rtěnka – Rouge Artist Natural odstín RF01A – minibalení, ale vzhledem k tomu, jak mi dlouho vydrží rtěnka, mi to vůbec nevadí. Odstín je přesně takový jaký bych si sama vybrala, rtěnka je hydratační takže na zimu super. Jen mi přijde, že na rtech moc dlouho nevydrží.

Růžový pleťový krém – Dr. Hauschka – krém jsem ještě nezkoušela, ale moc ráda ho vyzkouším, jestli bude alespoň z poloviny tak dobrý jako mandlový krém od Weledy, který byl v jedno z předcházejících boxů, budu nadšená.

So Elexir Purple – Ives Rocher – tahle voňavka mě celkem voní, ale teď o Vánocích jsem dostala voňavek tolik, že ani nevím, kdy ji stihnu nosit :)

BC Oil miracle – Schwarzkopf – olejíček na vlasy, který určitě ráda vyzkouším, v balení 5 ml, ale z mojí zkušenosti vím, že mi vystačí na několik použití. A moc krásně voní!

Bonus – 2 zubní pasty v cestovním balení + kartáček od Sensodyne – je mi jasné, že většina lidí bude remcat, že to v kosmetickém balíčku nemá co dělat ale já jsem pro:) Sensodyne značku mám ráda a pasty na zuby mi od nich vyhovují, vzhledem k jejich ceně jsem za tyhle minibalení ráda a jsem pro více takových bonusů. Navíc krásně zabalené v balíčku s čokoládovým Mikulášem.

Kosmetika byla v boxu vložená do růžové kosmetické taštičky, kterou jsem ale nestihla vyfotit, protože jsem v ní dala sestře dárek. Takže i taštička využití našla.

Jako poslední věc jsem si nechala make-up + báze pod make-up – jediný výrobek z celého boxu, který se mi opravdu nelíbí. Báze je mi úplně na nic, protože v říjnovém SB byla jedna v plném balení, která je super, jsem s ní moc spokojená. Používám ji, ale opravdu jsem ji spotřebovat nestihla. Takže, co s novou? Make-up…ani nevím co napsat, prostě odstín je na nic, nejde mi o to, že je tmavší, to bych mohla používat v létě, až budu opálená, ale on je oranžový! Prostě totálně nepřirozený odstín :(

Takže sečteno a podtrženo, box bez make-upu hodnotím kladně, jeden výrobek ze 6 špatný, to je dobrá statistika a stát se samozřejmě může. Mrzí mě, že to zrovna bylo plné balení, ale co se dá dělat. Když zapomenu na to dohadování na fb senzaboxu, jsem ráda, že tenhle SB mám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)