pondělí 3. prosince 2012

Perníková chaloupka


Dala jsem se do pečení perníkové chaloupky, abych ji měla jako ozdobu na stůl. Začala jsem opravdu s nadšením, které mě postupem času přecházelo, a při sestavování napečených kousků chaloupky jsem už hlasitě nadávala a říkala jsem si, že to dělám naposledy. Teď, když mám chaloupku na stole mě sice rozhořčení přešlo, ale nevím, jestli by se mi chtěla ještě jednou péct. Ale vy šikovnější si ji klidně pečte dál J
Gurmet - listopad 2012

Gurmet - náhled na recept
Dnes Vám zde nebudu dávat žádný recept, jelikož receptů na perníkové chaloupky je spoustu. Já jsem použila recept z časopisu Gurmet a to z listopadového čísla letošního roku. Tenhle časopis si kupuji každý měsíc a většinou z něj vše bez problému zvládnu, jelikož je to psané tak aby tomu rozuměl i úplný začátečník jako jsem já. Tentokrát bylo také vše krásně nafocené a popsané aby to každý zvládl. Taky jsem to zvládla. Upéct části chaloupky, udělat polevu, všechno je jednoduché ALE!!! SESKLÁDAT TO A POSLEPOVAT POTŘEBUJE OPRAVDU VELKOU DÁVKU TRPĚLIVOSTI.
upečené části chaloupky

moje hotová chaloupka



Takže jestli jsem Vás neodradila určitě to zkuste, když přetrpíte fázi „dát to všechno dohromady“, máte „krásnou“ (viděla jsem daleko hezčí než mám já :-)) ozdobu na sůl.

8 komentářů:

  1. jezis to je kraaasny! ja mam doma stromecek, ale nepovedl se .-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to vyfotíš ze správného úhlu tak to možná nepůjde ani poznat, že se nepovedl :)

      Vymazat
  2. Máš jí krásnou! :) Já jí taky dělala, chystám se dát jí na blog...:)

    OdpovědětVymazat
  3. wow,tak tohle obdivuji... já jsem na toto absolutní antitalent... krásná práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě tak strašně těší, že ta piplačka nebyla úplně marná :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)