pondělí 31. prosince 2012

Krásný nový rok


Ráda bych Vám popřála krásný nový rok, hodně úspěchů a štěstí! Snažte se užívat si života a i těch nejmenších radostí, které Vám svět nabízí. Myslete pozitivně a uvidíte, že Vám hned bude na tom světě líp, já už takové myšlení praktikuji delší dobu a pořád říkám, jak jsem šťastná, protože je to pravda. Snažte se oprostit od materiálních věcí, a neshromažďujte všechno, co byste chtěli, protože nikdy v životě nebudete mít všechno, po čem toužíte. Člověk už je nastaven na to, aby chtěl stále víc, což je na jednu stranu dobře, ale na druhou stranu se netrapte tím, že to všechno co chcete, zrovna nemáte.

Dále bych Vám chtěla moc a moc poděkovat, za to, že sem zavítáte a snad se Vám zde i líbí. Občas zde zanecháte i nějaký ten komentář, který mi udělá obrovskou radost! O Vánocích už Vás tu bylo 500, vážně jsem nečekala, že za tak krátkou dobu, co tenhle blog píšu, Vás tu bude tolik :)

A na závěr, tu mám ještě pár fotek mých dárečků :) Letos jsem toho dostala hodně, až se sama divím :) Letos Vánoce byly opravdu krásné a povedené a ne jen kvůli dárkům. Opravdu, takové klidné Vánoce jsem snad zažila poprvé v životě a doufám, že nebyly poslední. Doufám, že i vy všichni ostatní jste si Vánoce užili a jestli ne tak aspoň pořádně oslavte dnešního Silvestra!

Moje jedna kupka dárků, už trošku rozebraná :)
První část kosmetiky
Druhá část kosmetiky

Piknikový košík od mé sestřičky <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)