úterý 9. února 2016

Kallos Banana

Vlasová kosmetika s multivitaminovým komplexem





Posilující šampon BANANA
 Cena: kolem 61 korun za litr, vhodný pro všechny typy vlasů.


Šampon by měl Vaše vlasy nabýt energií, díky velkému množství vitamínů, vyživit je do hloubky a zregenerovat.

Po použití by vlasy měly být jemné, hebké, a díky olivovému oleji a banánovému extraktu, který šampon obsahuje by se měly dobře rozčesávat.

Ze zkušenosti popiskům na e-shopech, na výrobcích ani reklamám nevěřím. A u tohoto šamponu dvojnásob.

Pozitivní na šamponu je určitě jeho vůně, voní krásně, jako banánky v čokoládě. Dobře pění, ale vlasy jsou po umytí hrozně zacuchané, bez kondicionéru bych je snad nerozčesala, navíc jsou splihlé a těžké. Vlasy se mi po umytí hodně rychle mastily, a to ještě tentýž den, co jsem „banaňák“ použila.


+
-
Vůně
Vysušuje
Cena
Zacuchává vlasy
Vlasy jsou po umytí splihlé
Vlasy se rychle mastí


Recenze z Parfums.cz:

Nikola - Nádherná vůně, avšak po umytí mám vlasy dost hrubé suché a hrozné.

Markéta - Krásná vůně, velké balení za příznivou cenu, ale kvalita produktu je velmi nízká.

Martina - Nádherně voní, krásně pění, ale na mé vlasy - hodně kudrnaté a při použití tohoto šamponu krepaté-zklamání


Posilující maska na vlasy Banana
 Cena zhruba 64 korun za jeden litr, vhodné pro všechny typy vlasů.


Vzhledem k tomu, že maska na vlasy má dle popisu dělat totéž jako šampon z téže řady (viz víše), nebudu se zbytečně rozepisovat a skočím hned do reality.

Od masky bych čekala víc, ale chová se jako slabší kondicionér. Spotřebuji ji, ale už od ní žádné zázraky nečekám.

+
-
Vůně
Slabé pozitivní účinky
Cena
Chová se jako kondicionér


Recenze z Parfums.cz:

Barča - Krásná vůně, ale po aplikaci už nic necítím a to si předtím myji vlasy banánovým šamponem + kondicionér (od jiné značky). Nějaké extra účinky jsem nepocítila, ale je příjemná. Poměr cena a velikost je bezkonkurenční. Jen já jsem si chytře koupila dvě balení, protože jsem se nekoukla na objem a myslím, že to nejsem schopna ještě v tomhle životě spotřebovat.

Lucy - Již dříve jsem narazila na značku Kallos a koupila si masku s keratinem, která za svou cenu splnila více, než jsem očekávala. Po tomhle nadšení jsem se rozhodla si koupit banánovou masku. Ta už není tak kvalitní jako maska s keratinem. Vlasy po ní sice krásně voní, ale že by nějak moc vyživovala, říct nemůžu a taky se po ní rychleji mastí vlasy. Každopádně za svou cenu, je dobrá :)



Nevyhovuje mi šampon ani kondicionér z banánové řady a nemůžu Vám doporučit jejich koupi. Šampon letí do koše, protože lepší vlasy nemýt vůbec, než použít něco tak hrozného, kondicionér ještě spotřebuji. Nevím jestli i ostatní produkty značky Kallos jsou stejné „kvality“, jako banánová řada, ale raději to nebudu zkoušet.



Máte zkušenosti s nějakými výrobky značky Kallos?


Krásný zbytek dne,


Teress




7 komentářů:

  1. Já měla masku a musela jsem jí dat pryč. To složení je fuj fuj

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem si objednat tu masku s Keratinem, ale když to tak čtu, tak už ani nechci :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten keratin jsem četla docela chválu, ale kdo ví jestli se tomu dá věřit.

      Vymazat
  3. Ja jsem na produkty Kallos cetla i dost pochvalnych recenzi a driv me i lakalo neco vyzkouset, ale ted mam zalusk spise na neco prirodnejsiho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem na produkty Kallos cetla i dost pochvalnych recenzi a driv me i lakalo neco vyzkouset, ale ted mam zalusk spise na neco prirodnejsiho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, já si to koupila taky na základě pěkné recenze, o to víc mě to štve, alespoň vím u koho na ty recenze nemám dát :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)