pátek 13. března 2015

Život s mužem: je jako příprava na dítě

A každý pátek je to stejný: „Co budeme dělat o víkendu?“ ptá se muž. Jako bych měla patent na zábavu. Ale kdo by měl něco vymyslet? Muž obvykle neví, a když je zavřený celý den doma chytne prapodivnou náladu. Náladu, kdy se nudí a otravuje. Večery bývají neúnosné. Otázka: „Co budeme dělat?“ mi zní stejně jako když Oslík se Shrekem a Fionou jeli poprvé do království Za sedmero horami a Oslík celou cestu říkal: „Už tam budem?“


Víte, ono není tak lehký vymyslet zábavu, která by se líbila všem. Jít na výlet do Sephory nebo s nějakou z mých kamarádek na víno mého muže moc nepotěší. A proto se program snažím střídat a občas jít někam, kde to bude bavit víc jeho.

K mému překvapení se člověk dostane i na místa o kterých by ani netušil, že ho budou bavit. Posledně jsme byli v Technickém muzeu v Brně. Páni, bylo to tam větší, než jsem myslela a docela zábavný až na jakési turbíny, které šly úplně mimo mě. Což by zase nebyl můj muž, kdyby se mi nesnažil vysvětlit, jak fungují. Jo, to dítě by se v takových situacích opravdu hodilo. Vysvětloval by to jemu a já bych měla klid.

Připadám si jako bych doma jedno dítě měla. Jako bych mu musela pořád vymýšlet program, aby se nenudilo a bylo v klidu a spokojené. Jen si tak říkám, jestli až to dítě přijde a bude schopné na nějaké výlety chodit, jestli mi už všechno nebudeme mít několikrát projité bez něj. A já nebudu do detailu vědět, jak fungují turbíny.

Čím se bavíte o víkendech Vy? Kam chodíte, když je ještě takové škaredé počasí? Představte si, že zase sněží.


Teress

4 komentáře:

  1. My většinou při špatném počasí zůstaneme doma, uděláme si třeba dobrou večeři a koukáme na filmy, povídáme si :)) Ale někdy mám tedy také pocit jako když už mám dítě :-D Tak ať se to zlepší :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my právě taky, ale už těch víkendů se špatným počasím bylo právě nějak moc :-/ Jsem ráda, že nejsem jediná :-)

      Vymazat
  2. technicky muzeum? panejo to jste si uzivali :) hlavne ty u tech turbin vid :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco tam bylo dobrý a něco šlo zase úplně mimo mě, ale teď, když se mi tak líbily ty turbíny máme namířeno do muzea letadel :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)