pátek 6. března 2015

Srovnání Brandnooz boxů (leden a únor 2015)

+ Typ, kde levně koupit


Krásný páteční den, moji milí čtenáři. Jak se těšíte na víkend? Já moc, zase mám velké plány, tak doufám, že alespoň nějaké stihnu. A navíc, k tomu mému víkendovému programu, budu ochutnávat novinky, které mi přišli v zelené krabici. Jak už jste poznali z nadpisu, jedná se o Brandnooz box, ale tentokrát se na něj podíváme v rozmezí dvou měsíců.


Leden 2015


Lipton Lemon Macaroon – čaj s příchutí citronových makronek. Má jemně nasládlou a zajímavou chuť, mě moc chutná, ale sestra zase říká, že je divný, že je jako buchta.
Racio Knäckebrot s příchutí česneku – zařadila bych ho mezi lepší knäckebroty. Příchuť česneku nějak výrazně nepociťuji.
Tuty krekry (Tomato a Olivia) – Mám ráda jakékoliv pochutiny, takže v boxu mě vždy potěší. Bohužel tato příchuť mě nezaujala, chutnalo mi to jako něco nedodělaného, muž na to měl stejný názor.
Efko strouhaný křen – Zvládla jsem z něj udělat křenovou máčku a byla jsem s ním navýsost spokojená. V boxu byl sice jen ve velikosti 165 ml, ale dá se koupit i 500 g a 1 kilové balení. Komu se v dnešní době chce strouhat kořen křenu?
Jumex Mango – skvělý džus, skvělá příchuť.
Kikkoman sojová omáčka – sama si ji kupuji, jedná se podle mě o nejlepší sójovku na trhu. Navíc je asi dost oblíbená, protože ji velmi často vidím ve filmech.
Alpro kokosový nápoj – Mám ráda tuto značku, nemám ráda kokosový nápoj. Chutná jako divná voda. Určitě vyzkoušejte Sójové čokoládové mléko. To miluji.
Bonus s věrnostního programu: Krtečkovy bublinky (malinová sodovka)


Únor 2015


Lipton Bluebery Muffin – OK – čaj, plné balení
Kotányi Tomato mix – OK – koření, plné balení
Tuty krekry Grahamové – OK – plné balení
Kitl Syrob, mátovy – OK – TOP produkt boxu, sirup k přípravě nápojů, plné balení
Jumex Mango – OK
Emco ovocné tyčinky – OK – 3 kusy
Seraf energy drink – OK – 0,5 l
Bertičky sýrové – OK – sýrové tyčinky, 100 g
Bonus z věrnostního programu: Pátifu vegetariánská paštika, moje oblíbená.


Srovnání

Hodnota boxu
Shoda výrobků
Top produkyt
Novinky v boxu
LEDEN
343,6 Korun
Jumex – mango,

Tuty krekry (jiná příchuť),

Čaj Lipton (jiná příchuť)
Sójová omáčka Kikkoman (109,90 Kč),

Efko strouhaný křen (39,90 Kč),

Alpro Kokosový nápoj (30 Kč)
Lipton – Makronkový čaj (říjen 2014),

Efko křen strouhaný
ÚNOR
333,5 Korun
Ktil Syrob – mátový (119 Kč)
Lipton – Mussinový (říjen 2014),

Ovocné tyčinky Emco (únor 2015),

sýrové tyčinky (leden 2015)


Nakonec slíbený tip na levnou koupi. Právě můžete koupit Brandnooz box za 149 Korun na Slevomatu (zde). Vzhledem k tomu, že box má vždy hodnotu přes 300 korun, určitě bych této akce využila, zvlášť pokud jste ještě box nevyzkoušeli.

Krásný zbytek pátku a příjemný vstup do víkendu Vám všem.


Teress

1 komentář:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)