pondělí 30. září 2013

Moje letní dovolená - 2. část

Ubytování, pláže a koupání


Krásné dopoledne moji čtenáři. Včera jsem se vrátila z Francie, kde bylo nádherně teplo a samozřejmě tady doma je stejně, jako když jsem odjížděla. Zima. Takže se zatím jen tak povaluji a vůbec nic se mi nechce dělat.

Vzpomínám na to, jak jsem byla před pár dny u moře, jak tam bylo krásně a teplo a jak bych se tam hned vrátila. Bohužel čas nejde vrátit a já si budu muset zase několik měsíců počkat, než se zase budu moci vyhřívat na sluníčku.

Už jsem Vám psala o tom, kde jsem u moře byla a jaká byla cesta. Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o to, kde jsme byli ubytovaní, jak se nám koupalo a jaké byly pláže.




Ubytování
Ubytováni jsme byli u jedné starší paní, která byla vážně úžasná. Na to jak mě tam všichni Chorvati štvali, tahle paní byla vyloženě výjimkou. Hnedka u domu měla zahradu, kde ji rostli hrozny a fíky a další různé mňamky, které mě nikde u bytu nerostou. Hned nám řekla, ať si tam trháme, co chceme a dokonce nám fíky nosila natrhané v krabičce. Prostě strašně hodná a milá paní, kdybych náhodou chtěla jet do Chorvatska znovu, tak bych se u ní určitě ubytovala znovu. K dispozici jsme měli dvě ložnice, koupelnu, dvě venkovní posezení, kuchyňku s veškerým příslušenstvím, gril. A cena? Ta byla velmi solidní, levnější jak ubytování u nás v ČR. (Kdybyste měli někdo zájem, ráda pošlu kontakt)

Pláže
Nemám ráda kamenné pláže, což všude na Pule byly. Přímo ve městě byly pláže škaredé, malé a špinavé. Moře jako takové bylo čisté ale ledové. Ale to už tak většinou bývá, kamenné pláže jsou cenou za čistou vodu.




Nejkrásnější koupání bylo na Kamenjaku, který byl pár kilometrů od Puly. Vážně, jestli někdy pojedete do Puly, alespoň jednou navštivte Kamenjak. Jsou tam jak pláže (kde je samozřejmě víc lidí), tak i kamenné plochy na útesech (tam jsme se koupali my). Voda tam byla tedy opravdu studená, ale nádherně čistá a plavalo v ní spoustu rybiček. Takže i já, která si pomalu ani nechce namočit hlavu, jsem popadla brýle a šnorchl a potápěla jsem se. A dokonce i já (opět), která se pomalu bojí sklouznout z tobogánu, jsem skákala ze skal do vody a bavila jsem se u toho jako malé dítě.


Nuda pláže v Pule?

Je úplně jedno, kde jsou a nejsou nuda pláže, jelikož na každém kroku se opalovali a koupali úplně nazí lidé a všem to přišlo normální. Mě osobně to nevadí, jediné co mě vadilo, že když jsme byli na Kamenjaku, celý den tam rybařil úplně nahý pán (foto výše) a já ho teď mám skoro na každé fotce. Koupeme se v pozadí nahý pán. Skáčeme do vody, v pozadí nahý pán. Opalujeme se (v pozadí nahý pán). To jsou pak fakt "dobré" fotky :-).


Není Vám vždycky líto, když Vám skončí dovolená? Na mě většinou dopadají podovolenkové deprese L. Kdybych alespoň věděla, kam se letos podělo babí léto. Nepotkali jste ho někde?


Teress

1 komentář:

  1. Já si LB začala pravidelně kupovat až teď, takže vůbec nemám tušení, které produkty myslíš. Mám dojem, že Palmer´s už tam bylo..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)