úterý 17. září 2013

Testovací sada Effaclar

LAROCHE-POSAY

Včera mi pan Božský donesl domů tuto testovací sadu STOP AKNÉ. I když by měla být v prodeji už od půlky července, já jsem o ní slyšela včera poprvé. Takže pokud jste stejně zabrždění jako já, vyrazte si do lékárny pro tuto sadu. Koupíte ji v každé partnerské lékárně LAROCHE-POSAY za 99,-Kč. Myslím, že je to báječná cena. A co všechno v této sadě najdete? Čistící pěnivý gel 50 ml, čistící micelární vodu 50 ml, korekční a obnovující krém proti nedokonalostem pleti 3 x 3 ml.

Hlavním důvodem proč Vám to sem píšu je, že uvnitř téhle modré krabičky najdete letáček s dotazníkem, který když vyplníte a přiložíte k němu účtenku a hlavně stihnete to poslat do 30.9. do Prahy, dostanete jako dárek zmatňující make-up 30 ml. Bohužel můj pan Božský si řekl, že účtenku k ničemu nepotřebuje, takže já budu bez make-upuL Ne, že bych se teď snažila být nevděčná, jsem ráda, že mi Božský takový krásný dáreček donesl (za což mu moc a moc děkuji), ale jestli si sadu půjdete koupit, tak si ten účet vezměte, myslím, že to opravdu stojí za toJ

Mějte se krásně, i když jak koukám ven tak to asi jen tak nepůjde. My máme dneska s Božským výročí, takže bude oslava. A vy my můžete dát do komentářů vědět, jestli jste už o této sadě slyšeli, popřípadě si ji koupili.


Teress

2 komentáře:

  1. krasnu oslavu!

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)