úterý 1. října 2013

Recyklační LB aneb recyklování je v módě.

(LB září 2013)




Recyklujete? Já ano. A proč taky ne? Hned u domu mám čtyři velké kontejnery na plast, sklo a papír. Je mi jedno jestli věci odnesu do popelnice nebo ujdu dva metry navíc a hodím to do tříděného odpadu. I když kdoví jestli to k něčemu je a jestli ty kontejnery pak někde nesesypou dohromady. Ale co dělat, když vám na skladě přebývá kupa kosmetiky?

Ale pěkně od začátku.

Po čtyřech měsících jsem si obnovila předplatné LB, měla jsem pocit, že už mi z předchozích krabiček něco málo ubylo a tak, že klidně mohu doplnit zásoby. Na LB jsem se opravdu těšila, o to větší bylo moje zklamání, když jsem obsah uviděla.


Napřed pár pozitivních faktů, které přece jenom box měl a kvůli kterým se teď nemlátím do hlavy. Vzhled boxu super, tmavá barva se mi moc líbí a i příbalový leták je super. Přehledný, tvrdý, lesklý (pořád popisuji ten leták J)...nemám nic proti. Box byl ve znamení MUA výrobků, což mě nevadí. Mám od nich docela dost produktů, které jsem si koupila na anglickém e-shopu a s většinou jsem byla spokojená. V boxu jsem měla gelové linky (super, už dlouho jsem chtěla nějaké gelovky vyzkoušet), plné balení trio očních stínů (krásné barvy, snad i výdrž bude dobrá), podkladovou bázi (ještě mám, tu od Dermacolu, co byla v boxu asi před rokem, ale pozvolna dochází, takže nevadí) a fix na rty o kterém už teď vím, že bych si ho nikdy nekoupila. Ale jsem ráda, že v boxu byl, protože kdybych ho nemohla vyzkoušet, tak bych si ho možná sama koupila a vyhodila bych 129,-Kč (tolik stojí) do koše. A proč mi vlastně tak vadí? Smrdí opravdu jako fixka a strašně blbě se nanáší, bez zrcadla bych vypadala jak transka. Kupodivu barva i výdrž je docela dobrá.

No, a proč se mi tento box tak nelíbil? Přijde mi to jako krabička s názvem „Pojďme recyklovat“ Palmer´s tělové mléko, Dermacol micelární voda, krém na ruce Kiss my Face (asi dárek, což mě teď mrzí, na to plivat, ale je to třetí recyklační věc v boxu) už v boxech byly. Celou dobu mám za to, že box slouží k testování kosmetiky, k tomu abych vyzkoušela nové věci. Neříkám, že LB má vědět co mám doma v šuplíkách, ale měl by vědět, co do boxů už strčil. Když má nadbytečné produkty má o ně udělat soutěž a ne jimi vyplňovat prázdné místo. Nebudu přece platit každý měsíc přes tři stovky, aby mi chodily dokola stejné produkty, to se na mě nemůže nikdo zlobit.


Abych nezapomněla, v boxu byla jako bonus zubní pasta. Myslím, že si čistíme zuby všichni, takže když je to bonus nic proti ní nemám. Ale je pravda, že kdyby to byl jeden ze základních části balíčku, asi by mi to vadilo.


A co vy a váš názor na tento „recyklační“ box?

Teress

2 komentáře:

  1. No, jelikož si boxy objednávám pravidelně až teď od června - tak já jsem třeba to Palmer´s neměla. To samé Dermacol micelární vodu - ačkoliv mě teda taky extra nenadchla, jelikož jsem si sama před pár týdny objednala micelárku přímo z Dermacolu. No, ale tak zas to jsou produkty, který se vyplácaj no :)
    Pasta mi osobně nevadí, jako bonus dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyplácaj to sice jo, ale kdy? Mě vydrží odličovák rok, takže to mám na dva roky. Ale o to stejně nejde, mě vadí, že je to to stejné, kdyby tam dali micelární vodu od jiné značky neřeknu ani popel...

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)