neděle 3. února 2013

Spotřebováno - leden 2013



Další měsíc už je nenávratně pryč, tenhle mi utekl daleko rychleji než jiný. Hlavně kvůli velkému množství zkoušek. Divím se, že jsem vůbec stihla něco spotřebovat jelikož mám pocit, že jsem se pořád jenom učila a na nic jiného neměla čas :)

Vzorečky:

Denní hydratační krém – Avon soloutions – Tenhle vzoreček by mě rozhodně nepřesvědčil si výrobek koupit, krém hodně mastí ale nevstřebává se do kůže, takže na denní krém docela nepoužitelný.

Zklidňující obnovující make-up – Avon – výrobek se mi celkem zamlouval, nedělal mi suché šupiny na obličeji, jak to mívají make-upy ve zvyku a vydržel mi na obličeji celý den. Klidně bych si koupila i plné balení. (Cena kolem 150,-Kč/30ml)


Plné balení:

Čistící proužky na nos – Nivea – proužky dostávají cenu za největší zklamání prosince. Mají důkladně odstraňovat černé tečky a intenzivně čistit póry. Sice jsem si nos nezkoumala pod lupou a nepřepočítávala na něm tečky, ale dovoluji si říct, že všechny zůstaly na svém místě a to tedy na mém nose. Už nikdy více si proužky nepořídím a budu ráda, když spotřebuji všechny, co mám doma. (cena okolo 230,- Kč/10 ks)

Pěna do koupele – Avon – Pěna mě překvapila a kdykoliv si ji koupím zase. Článek o pěně najdete zde.

Koupelová sůl – Vanilla – No name sůl, z nějaké vánoční sady. Nevím, co o ní napsat, protože byla úplně nijaká. Nevoněla, nebarvila, prostě nic. Jako kdyby jste si do vany nic nedali. Ještě, že její cena vyšla na nějakých 20,- Kč, takže mi to tolik nevadí.

Vlhčené čistící ubrousky na obličej – Yanao face – Ubrousky jsem si koupila omylem v Penny. Jela jsem tenkrát někam na víkend a zapomněla jsem si doma odličování, takže mě nic jiného nezbylo než si koupit tyhle. Samozřejmě čistící účinek skoro žádný, ale hlavně mi hodně smrděly, takže jsem ráda, že už jsem je spotřebovala. (Kolik stály už si nepamatuji)

Tuhé mýdlo – Vinné lázně pí. Pěničkové -Bohemia cosmetics – mýdlo vonělo jako zvětralý Top Topic, rozhodně nemělo nic společného s vínem. Bohužel od mýdla čekám, že bude pěnit, což tohle skoro žádnou pěnu neudělalo, takže znovu bych si ho rozhodně nepořídila. (Cenu už nevím)

Zvláčňující krém robátko - Cannaderm - Krém má zastavit projevy atopického exému u dětí a dospělých. Je vhodný jako doplňková péče a na promazávání během dne. Neštípe, nesmrdí a je příjemný na kůži. Ale rozhodně nemohu potvrdit, že by vyléčil exém. (Cena kolem 230,-Kč)

2 komentáře:

  1. Ta pěna do koupele je super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám pocit, že vždycky ty jejich limitovaný pěny jsou daleko lepší, než ty normální, co mají v nabídce pořád.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)