sobota 9. února 2013

Buď můj Valentýn


Rok se s rokem sešel a máme tu zase Valentýn. V televizi dávají romantické filmy a ve výlohách na mě pomrkávají srdíčka. Každý nám podsouvá, že musíme té své lásce něco bezpodmínečně koupit, aby věděla, jak ji máme strašně rádi. Já se přiznám, že čím víc jsem starší, tím víc jde tohle šílenství nějak tak mimo mě. Ať si ho klidně v té Americe nechají a udáví se čokoládovýma srdíčkama :) Na druhou stranu proti tomuhle svátku vůbec nic nemám. Jen mi je bližší například první máj.
Dekorace na našem stole
U nás doma to funguje tak, že si dáme nějakou čokoládku nebo bonboniéru a vyrazíme do výru města na večeři. Což je hlavně pro mě velmi příjemná věc. Nemusím vařit a někdo mi jídlo donese až pod nos. Taky si dám pár skleniček vína. A víno já mám moc ráda :). S Božským si tam pak sedíme, sotva dýcháme jak jsme přecpaní a postupně se opíjíme :).
Letos s panem Božským strávíme Valentýna na horách (náhodou nám to tak vyšlo:)), takže o zábavu budeme mít určitě postaráno. Navíc na takovém místě na Vás ta romantika dýchne sama, ani nevíte jak. Navíc jsme si v blízkosti vyhlédli wellness centrum. Co může být víc romantické, než dva lidi, co se mají moc rádi, spolu ve vířivce?
Poprvé v historii mého života jsem si letos udělala Valentýnskou květinu na stůl. Dokonce jsem někde vyhrabala srdíčkové svíčky. Což je velmi vtipné, když ani nebudeme doma:) Ale co má člověk pořád na ten stůl aranžovat:)?


Já Vám už dopředu přeji krásného Valentýna, udělejte si ho podle sebe. Jestli Vám tenhle svátek přijde jako ztráta času a peněz, tak se na to prostě vykašlete a neřešte to. Vždyť jsou důležitější věci :)
Tohle krásné srdíčko si zvládne za 30 minut udělat každý, postačí Vám pár korálků a drátek.

3 komentáře:

  1. ano, jsou důležitější věci :)
    užijte si večeři!

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě tento svátek rozhodně není ztráta času a jsem za něj ráda. Nedokážu si představit, že bychom ho s přítelem neslavili. Neslavíme ho nijak moc, jen si uděláme hezký večer a já uvařím dobrou večeři nebo zajdeme do restaurace na jídlo. Letošního Valentýna vzal přítel vážně. Našel si doručení květin Ostrava a nechal mi je poslat do práce, což jsem nikdy nečekala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)