pátek 22. února 2013

SenzaBox - únor 2013


Když mi dnes došel SenzaBox, nevěděla jsem co si mám myslet. Krabice byla tak malá oproti předchozím, že jsem se v první chvíli domnívala, že mi přišlo něco jiného. Když jsem se ale podívala na dodavatele bylo jasno, box je tenhle měsíc menší.
Tenhle měsíc žlutá krabička. Ty andílci tam nemuseli ani být, protože s Valentýnem tohle vydání nemělo vůbec nic společného.

Žlutá, čtvercová, nízká krabička mě moc optimismu nepřidala, jelikož vypadala ještě menší, než když byla zabalená v dodavatelské krabici. Moje představivost pracovala už na plné obrátky. Říkala jsem si, co do boxu tenhle měsíc asi dali za výrobky, když na to stačila tak malá krabička? Po otevření jsem ale vše pochopila. Žádné plné balení. Tělové máslo v cestovní velikosti opravdu nepovažuji za plné balení. Mě osobně to ale nevadí. Na co mi je kupa plných balení, když je stejně nestihnu za měsíc spotřebovat? Zase na druhou stranu, když už tvůrci SB nedali do boxu žádné plné balení, mohli podle mě dát více vzorkových výrobků, než v boxu nakonec bylo.
Výrobky byly zabaleny v lesklém pytlíčku.
Obsah mého SB:
Samotný obsah. 

Tělové máslo NIP+FAB, Mango - 50 ml (plné balení 560,-Kč) - Jsem nadšená! Už jsem měla Coconut Latte a zamilovala jsem si ho (článek zde), proto jsem nevěřila tomu, že Mango voní ještě daleko lépe. Kdyby mi ho do boxu strčili v plném balení tak bych už ani neregistrovala ostatní výrobky:)
Lemony Flutter krém na nehtovou kůžičku - LUSH - 10g (50 ml 285,- Kč) - Od LUSH jsem už měla spoustu věcí a proto jsem ráda, že tenhle výrobek jsem ještě nezkoušela. I když je vzoreček malý tak pokud bych si s ním natírala jen nehtovou kůžičku tak mi vydrží hodně dlouho. Krém se dá použít i na celé ruce, kolena, lokty, paty....a nádherně voní. Opravdu jako když rozkrojíte a pocukrujete citrón.
Řasenka Smoky Lash - Make up for ever Professional Paris - 3 ml (7 ml 560,- Kč) - Řasenka se vždycky hodí a s touhle ještě žádné zkušenosti nemám. Malé balení je na cesty jako dělané.
Krém na ruce Avocado - Crabtree & Evelyn - 25 g (100 ml 430,- Kč) - Člověk jako jsem já, který miluje avokádo snad ve všech podobách si tenhle krém opravdu užije. Kromě avokáda jde cítit olivovým olejem. Velikostně je super do kabelky. Co mám malý krém od Lavery, tak mi právě dochází, takže avokádový se mi hodí. A pozitivní je, že je krásně příjemný na rukou.
Sprchový gel bambucké máslo a vanilka - Dove - 55 ml (250 ml 78,- Kč) - Obyčejný sprchový gel. Nic moc extra na něm nevidím, abych o něm něco napsala. Ale je pravdou, že sprchový gel se nikdy neztratí, používáme ho snad všichni.
Denní krém Raymar s amarantovým olejem - Ryor - 30 ml (50 ml 107,-Kč) - Ryor pro mě není zrovna značkou, kterou bych potřebovala mít v boxu, jelikož jsem už od nich měla plno výrobků. Ale chápu, že pro lidi co z se značkou nemají velké zkušenosti může být přínosem. Všechny krémy od Ryoru voní stejně pěkně a svěže, ale záleží přímo na krému a na Vaší pleti jak Vám sedne. Měla jsem od Ryoru krémy, které byly super ale zároveň i ty, co byly k ničemu, takže uvidíme po používání...
Průvodní letáček

Všechny výrobky byly uvedené v průvodním letáčku. Kromě nich jsem v boxu ještě měla energetickou žvýkačku (Bitters), na kterou jsem vážně zvědavá. Nechutnají mi energetické nápoje, takže jestli bude mít podobnou chuť tak asi nic pro mě. Za vyzkoušení jsem moc ráda. Dále mám 1 ml vzoreček nějakého séra od NIP+FAB (není na něm český popisek, takže se mi nějak přímé určení séra nechce zjišťovat, stejně 1 ml je tak málo, že mi snad na celý obličej nepostačí).
Bonusy, pokud chcete použít kód na krása.cz klidně můžete:)

Jako další bonus je zdarma poštovné na internetový obchod LUSH, což je dobré pro nás co nejsme z Prahy. Já osobně slevu asi nevyužiji, protože jsem objednávala minulý týden a poštovné jsem měla také zdarma. Ale jinak je sleva daleko přínosnější, než nějaká sleva do kadeřnického studia, co je někde v Praze (jak už bylo v nějakém boxu). Také zde je sleva 50,- Kč na internetový obchod krása.cz. Mě osobně připadá, že je krása.cz stejně dražší, než ostatní internetové obchody, takže nevím jestli se sleva vyplatí.
A to je vše. Za mě box super. SenzaBox si jen nastavil docela vysokou laťku z minulého měsíce, tu tímhle boxem nepřekonal. Já jsem ale stejně spokojená a nejvíc mě těší, že tentokrát zde není nic od Fleur de Santé. Takže hurá :)


4 komentáře:

  1. Mně připadne, že je toho čím dál míň. V těch boxech :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy bych chtěla některý beauty box vyzkoušet, ale jak tak sleduji recenze či celkově fotografie nevím jestli ano nebo ne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemůžu říct, že by se mi někdy LB nebo SB nevyplatily, vždycky hodně převyšují pořizovací cenu. Ale když už se odhodláš si nějaký pořídit, tak dávej pozor, boxy způsobují závislost :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)