neděle 27. ledna 2013

SenzaBox, leden 2013


A zase tu máme nový SenzaBox. Tady jde vidět, jak ten čas rychle utíká, mám pocit, že jsem teprve napsala recenzi na prosincové vydání a už držím v ruce lednové.

Začneme pěkně z venku od krabičky. Tenhle měsíc je krabička tyrkysová a mě osobně se moc líbí.
Tohle vydání by podle letáčku mělo nabízet nezbytnou zimní výbavu. Teď otázka, co v týmu SenzaBox pokládají za nezbytnou zimní výbavu :) ?

Jakou zimní výbavu tedy můj box obsahoval?

Sprchová pěna – Rituals – 50 ml – plné balení stojí 199,- Kč – Sprchová pěna je podle mě dobrý nápad, není to taková nuda jako obyčejný sprcháč. A musím říct, že už přes víčko krásně voní.

Antiac Acne Clearing Spray – Salcura – 15 ml – plné balení stojí 445,- Kč - Tenhle čistící sprej je novinkou v ČR a pro mě je to nejlepší výrobek z celého boxu. Dokonce už jsem stihla i dvakrát vyzkoušet, zatím na sobě žádné super očišťující účinky nepociťuji, ale uvidíme při delším používání. Když jsem otevírala krabičku, říkala jsem si, že smrdí/voní nějakým mentolem nebo kafrem a myslela jsem si, že tam zřejmě bude asi zase nějaká pasta na zuby, ale mýlila jsem se. Byl to tenhle sprej:)

Elastic Power Fix lak na vlasy – Garnier – 75 ml - plné balení stojí 80,- Kč – Myslím, že lak na vlasy potěšil všechny, mě teda rozhodně ano, protože jeho velikost je ideální do kabelky nebo na cesty. I když lak moc nepoužívám, určitého ho využiju na víkendy mimo domov atd.
Přírodní olivový krém – Ziaja - – plné balení, stojí 54,- Kč – příjemná vůně, krém je mastnější, takže myslím, že teď na zimu přímo ideální.

Scandinavian Body Butter – plné balení, stojí 259,- Kč – Nevím, jestli má cenu sem psát, že tuto značku prostě nemám ráda, vůbec není tak kvalitní jak se všichni tváří a toto máslo to jenom dokazuje. Jak může být tělové máslo tekutější než tělové mléko? Tenhle krém nemá s tělovým máslem nic společného.

Fifační pudr – Dermacol - plné balení, stojí 229,- Kč – Pro mě velká novina, už jsem vyzkoušela, jen mi bude asi trošku trvat než přijdu na to jak pudr správně používat.

Pleťová maska okurka – Freeman – 15 ml - plné balení stojí 159,- Kč – Tuhle masku jsem taky ještě neměla, obsah odhaduji tak na jedno, maximálně dvě použití. Sice by mě víc lákal ananas ale o okurce je známo, že je výborná na pleťové masky :).

Balzám na rty – Guenerve – plné balení, stojí 390,- Kč – Balzám jsem měla v krabičce jako dárek navíc, protože jsem si koupila předplatné. Nevím, co musí splňovat balzám na rty, který stojí tolik peněz ale to je fuk :) Je to super překvapení a já za tenhle dárek moc děkuji SenzaBox týmu, protože balzám se vždycky hodí a udělal mi velkou radost.

V krabičce krásy byly navíc ještě dva vzorečky: liftingový krém od DC a krém od Zeodermu, + sleva 100,- Kč do Rituals, která mě je zatím tedy k ničemu, jelikož v Brně obchod Rituals nemáme, co vím jsou jen v Praze.

Abych to ukončila tak musím říct, že lednová edice se velmi povedla. Vyloženě mě tam nezklamalo nic. Vlastně až na jednu věc všechno 100% využiji. Jen tak dál SenzaBox týme!!

5 komentářů:

  1. Taky se mi tohle vydání moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Vááááu ! Tak SB sa riadne vyšvihol !
    Srdečne ťa chcem pozvať ku mne na veľkú GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No po těch posledních zpackaných verzích je tahle opravdu moc povedená! Na tvůj blog se jdu teď podívat :)

      Vymazat
  3. Hezké :) Když jsem viděla nějaký Senzabox, dokázal mě vyloženě odradit. Některý by mě zase jako jeho uživatelku hrozně potěšil a tohle je právě jeden z nich. Tak těžko říct, jestli si někdy nějaký objednám - jsou to hrozné výkyvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale myslím, že za ty peníze se vyplatil vždycky.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)