středa 2. října 2013

Září v obrazech

Vítám Vás v novém měsíci moji čtenáři. Doufám, že nebude tak hektický, jako pro mě bylo září. Tak jako minulý měsíc Vám i teď v (skoro) pravidelné rubrice přináším pár foto střípků. Možná už jste nějaké fotky viděli na Instagramu, který jsem asi v polovině září vytvořila a odkaz na něj najdete v pravém panelu.


Hned na začátku září jsem byla u moře, v Chorvatsku. Bylo mi tam tak krásně. Teplo a klid, co víc si přát. (Článek tady a tady.)

A na konci září, když jsme měli s Božským výročí jsme odjeli do Paříže. 


(zleva doprava) Jinak jak už víte jsem slavila narozeniny. Poprvé v životě jsem pekla celé kuře a hned rovnou dvě (kupodivu se daly v pohodě sníst). S kamarádkou jsme zašly na oběd k Miguelovi. Samozřejmě jsem nemohla vynechat nějaký nákupy. Dvě fotky z prvních školních dnů. Teprve jsem tam byla dva dny a už teď vím, jak to tam nenávidím. Poslední fotka je ze Šebrova kde měli Slavnosti sklizně. Akci jsem moc nepochopila, ale alespoň jsem si tam koupila okrasné dýně na stůl.


Krásný říjen Vám všem,

Teress

6 komentářů:

  1. KRásný fotky! Hned bych do Paříže jela, klíďo sama, jen tak :) prostě Paříž ♥ to musela být fakt krása :) nojo, škola je na nic ;(
    všechno nejlepší teda a gratuluju ke kuřeti ;D

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ke gratulaci, kdyby kuře ještě bylo na světě určitě by to ocenilo:)

      Jinak Paříž je krásná, ale Londýn je pořád krásnější.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To také super měsíc byl, ale tenhle začíná úplně hrozně...

      Vymazat
  3. Paríž - áááno. Ten chcem navštíviť na buduci rok, dufam, že sa to podari :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)