pátek 7. června 2013

Žvejkat Bitters



Už je to pravěk co mi došla v SenzaBoxu tahle energetická žvýkačka. Já jsem za to byla docela ráda, jelikož ráda zkouším nové věci a to nejen v kosmetice, takže klidně ať mi to do těch boxů rvou. A o téhle žvejce jsem nikdy předtím neslyšela a nejspíš bych si ji nikdy sama nekoupila. A kdybych si ji nikdy nekoupila tak…by se vůbec nic nestalo!

Nesnáším Redbull a jemu podobný, kafe si dám jednou za uherskej rok. Mám raději čaje. Ale je pravda, že někdy se trocha té energie hodí. To jsem si tak jednoho dne přišla ze školy, úplně vycuclá (to víte, mě to tam tak baví, že tam předvádím tak obrovský výkony a stojí mě to všechnu energii). No byla jsem doslova mrtvá, lehla jsem si na postel a koukala do stropu, nemohla jsem ani zapnout televizi ani nic. Hrůza! Však vzpomněla jsem si, že mám někde tu super vychvalovanou energetickou žvýkačku. Sebrala jsem zbytky mých sil a šla si pro ni. Strčila jsem si ji do pusy a lehla si zpátky na postel a žvýkala.


Bitters je větší, kulatá, žlutá žvýkačka s práškovým středem. Obsahuje čistý kofein, taurin, mentol a chuťová aromata. Tohle složení z ní dělá nejsilnější energetickou žvýkačku na světě (já stejně ani jinou neznám) a zároveň pěknej hnus. Fuj to bylo tak hnusný. Trošku mi to připomínalo protikuřácký žvýkačky. Když je máte tak nekouříte. Vždycky jsem si říkala, že je to chuťovej takovej humáč, že člověk spíš přemýšlí nad tím, aby se nepozvracel, než že by si chtěl zapálit. Tak Bitters je tak hnusný, že celou dobu co ho žvýkáte, přemýšlíte nad tím jak je to nechutný, než že by se Vám chtělo spát:). Mimochodem je vědecky dokázáno, že žvýkání bystři a prokrvuje mozek, takže nejspíš to, co dělá tahle super žvejka Vám udělá každá jiná (až na to, že každá jiná stojí 13,-Kč za 10Ks). 


Co víc dodat, tahle sranda stojí 49,-Kč za 5Ks. No nekupte to. A na stránkách a obalech mají pěkně zvládnutý marketingový nátlak na lidi. Z jejich žvejky to dělá daleko víc než je. Ale podle mě se tady na trhu nemůže uchytit. Každej si radši koupí nějakej ten energy drink (kterej většině lidí chutná) anebo si udělá kafe. Možná nejsem dostatečně free na to abych ocenila takovou super bombu, kterou pro nás vymyslely, abychom byli plní energie (určitě ne pro zisk, kterej z těch pěti žvýkaček mají). Takže vy ostatní plní svobody a velkého potencionálu si ji kupte (mrkJ). Já před ní NADOBRO zavírám dveře J



Teress

11 komentářů:

  1. Já jsem jí měla v balíčku také, ale nejedla jsem ji, nechala jsem ji pro přítele a ten se také nijak extra netvářil...
    Já když potřebuji energii, kopím si pití s vysokým obsahem cukru a to mě vždy nakopne... :) ;) Někdy si dám i energetický drink, ale ne že by mi to nějak extra chutnalo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však cukr funguje nejlíp, mě třeba nejvíc pomáhá horká čokoláda:)

      Vymazat
    2. Ale když se třeba učím na zkoušku a nejsem vyspaná, tak to mi už nic nepomůže, spánek prostě potřebuji...
      Pamatuji si, že jako menší, mi stačilo spát pár hodin a víkendu jsem vstávala už v 8 ráno a to bez problému někdy i dříve, ale dnes, když vylezu v 9 hodin o víkendu z postele, je to rekord ! :D

      Vymazat
  2. Já ji ochutnala když jsme šli na Majáles, tyhle žvejkačky tam rozdávaly a musím říct, že mi vubec nechutnaly, byly opravdu pro mně hnusné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. By mě zajímalo jestli to někomu chutnalo, a jestli si to někdo pak koupil...

      Vymazat
  3. S tím kafem vs. čajem - kvalitní černej čaj má stejný účinky jako káva. Zahoď energy žvejky a čajuj pořádným černým čajem, ne těma cajdákama z obchodu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle mě dostalo, to musím zkusit (ikdyž je to hnusný). Neumím si tu chuť představit a překvapily mě i ty ingredience. Ale já na žvejkání moc nejsem, často si tím rozkejklám panty a pak mě bolí huba celej den:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak z tohodle tě asi pusa bolet bude, žvejkačka je hodně velká, takže žvejkáš jak (teď mě napadlo jedno zvíře, ale nechci aby sis to vzala osobně:))...

      Vymazat
  5. Miluju žvýkačky,vzdycky je nosím u sebe a taky miluju kávu prtože mě nabudí energii :D Ikdyyž říkáš,že je to hnusný ,určitě to hodlám zkusit :D!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)