sobota 22. června 2013

Rekapitulace kosmetiky – květen 2013



Ano čtete správně. Píšu ještě o květnu a přitom už bude končit červen. Prostě mi ten čas nějak nevyšel a taky jsem zřejmě lemra líná :-). Ale to nevadí, rozhodla jsem se, že další rekapitulaci udělám červen + červenec dohromady, takže Vám slibuji, že se tady za týden rozhodně neobjeví rekapitulace za červen J

Spotřebováno:

Peeling na nohy (limetka a máta) – Avon – Abych pravdu řekla, byla

jsem ráda, že jsem peeling nějakým způsobem vypotřebovala. Jelikož peelingová zrnka jsou tak malá, že vám rozhodně chodidla neobrousí. Když mi ležel asi dva roky doma tak jsem ho vypotřebovalo na tělo, abych ho alespoň nevyhodila. Koupit už se nedá, ale letos má Avon v nabídce peeling s vůní papáje, ale je to to stejný. A to vím, protože ho mám doma taky:)

Tělové mléko – Duckisland – Koupila jsem ho na e-bay za pár korun. Vyhovovala mi jeho konzistence, krásně se roztírá a vsakuje se do pokožky a zanechá na ni lehký film. Bohužel je velmi aromatický a vůně mi opravdu nesedla.

Dětské ubrousky – Linteo – Svoji funkci splnily, ale rychle vyschly a moc mi nevoněly. Myslím, že jsou k sehnání daleko lepší ubrousky.

2 x Laky na nehty – Avon – Mě vyhovovaly, ale už se zřejmě koupit nedají, jelikož je mám strááášně dlouho. Nevýhodou bylo, že se podle mě dost rychle odíraly ze špiček, vydržely mi na nehtech v pořádku maximálně tři dny.

Mask of magnaminty – Lush – Recenzi najdete tady.
Brusinková štola – Lush - Recenzi najdete tady.

Tichá noc koupelová pěna – Lush – Recenze bude, až výrobek bude zase aktuální.
Cinder koupelový balistik – Lush - Recenze bude, až výrobek bude zase aktuální.
Party popper – Lush - Recenze bude, až výrobek bude zase aktuální.
 
Aqua marina – Lush – Recenzi chystám v dohledné době J
Voskové pásky pro citlivou pokožku – Veet - Recenzi chystám v dohledné době J
Šampon proti lupům – PantheHair – Dr. Müller - Recenzi chystám v dohledné době J
Gel pro intimní hygienu – Avon - Recenzi chystám v dohledné době J

Novinky:

Balistik jsem dostala od maminky, ale jinak jsem všechno koupila :-/




Suma sumárum

14 spotřebovaných
14 nových (na fotce chybí jeden olej na nohy)
Tj, 0 a z minulého měsíce mám + 5 věcí. Když to dám dohromady, vychází mi, že mi pořád přebývá 5 věcí. Což je krásné číslo!! Ale když se kouknu, co se mi tady už nahromadilo za červen, tak to vypadá, že v příští rekapitulaci mi přebývající výrobky rapidně narostou J


Teress





4 komentáře:

  1. Zajimavé věcičky, já z nich nemám ale ani jednu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, to je věciček..a že je to rekapitulae za květen? To přeci vůbec nevadí =o) článek je to bezva, tak co! =o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)