sobota 2. března 2013

Spotřebováno – únor 2013



Taky Vám ten čas tak rychle utíká? Mě tedy hrozně. Tenhle měsíc jsem zase spotřebovala pár výrobků ale taky jsem si jich dost nových koupila. Takže jsem se rozhodla, že si vždy další měsíc koupím maximálně tolik výrobků, jako jsem předcházející měsíc spotřebovala.


Vzorečky
Uvolňující mátový gel – Ryor – Čistící gel na obličej s vysokým obsahem silice z máty. Gel má v první fázi chladit a poté pokožku prohřát. Mě osobně gel hned po nanesení začal pálit, dokonce mě pokožka pálila i dlouho po smytí gelu. Přípravek mi nebyl vůbec příjemný, takže bych si ho rozhodně nekoupila.

Sprchový gel Lagoon – Avon – Obyčejný sprcháč. Vůně mi moc nevyhovovala. Nenašla jsem žádný důvod proč bych si měla kupovat celé balení.


Plné výrobky
Kapitán knír – LUSH – Psala jsem recenzi zde.

Čistící pleťový gel s broskví a mandlovým mlékem – Avon – Gel příjemně voněl a vůbec nevysušoval obličej, takže na zimu ideální. Když vezmu v potaz, že stál asi 50,-Kč tak jsem s ním byla hodně spokojená. Klidně bych si ho pořídila znovu.

Čistící pásky na nos – Nivea – Recenze opět napsaná zde. Už mám jen dva, takže snad se jich brzy zbavím :).

Tuhé mýdlo Lemon – Lídl – Minulý měsíc jsem měla tohle mýdlo také ale s vůní Ovocné plody. Musím uznat, že předchozí vůně mi vyhovovala daleko víc. Mýdlo stojí 5,-Kč a znovu si ho určitě pořídím, jen ne ve vůni Lemon.

Šumivá koupelová pěna – Vanilla- z Vánoční kolekce – Pěna co nepění? Díky nechci.
Odlakovač na nehty – Dm, Ebelin – Proč ne? Za pár korun hodně muziky.

A tenhle měsíc nově jsem vyfotila i nové, koupené věci :)


Mějte se krásně
Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)