středa 27. července 2016

Vyzkoušeno: Vegg-go

Vegetariánský Fastfood


Nemyslete si, že dneškem počínaje přestupuji na vegetariánskou stravu. Stále budu navštěvovat různé food akce se širokým okruhem jídel, ale dnes tu pro Vás mám něco pro mě trošku netradičního.

Ráda zkouším stále nová jídla (ale to už jste si zřejmě všimli) s masem, bez masa, teplá studená, jen k těm broukům jsem se zatím nedostala (a doufám, že ani nedostanu). Díky portálu blogerky.cz (odkaz) a fastfoodu Vegg-go (odkaz) jsem měla možnost zúčastnit se výzvy „stravuj se zdravě“ navštívit Vegg-go a něco z něj i ochutnat.



Fast food Vegg-go

Musím přiznat, že to byla moje první zkušenost s tímto fastfoodem a nebít výše zmíněné výzvy, zřejmě bych ani nevěděla, že ho v Brně máme. A ano máme, nachází se ve Vaňkovce, v přízemí, uprostřed chodby, kousek od východu k hlavnímu autobusovému nádraží.

Samoobslužný bar a jídlo na váhu





Nevím, jak v jiných městech ale v Brně je stánek čistý a trošku nepřehledný. Vybrat si můžete ze studených nebo teplých pokrmů, které si v samoobslužném baru nabíráte do mističky a platíte za váhu. Popravdě řečeno nemám ráda, když se u hotového jídla platí za váhu. Nikdy nevím, co kolik váží, naberu si toho tunu a pak se divím, kolik zaplatím.

Zde Vás vyjde 100g/35korun a plnit můžete jak velké tak malé mističky.

Nevýhodu u samoobslužného baru vidím v tom, že nádoby, z kterých jídlo nabíráte, nejsou označené, takže pokud se v tom nevyznáte, nevíte, co si nakládáte. Naštěstí ve Vaňkovce (nevím jak v ostatních městech) byla velmi ochotná, vstřícná a milá slečna a se vším nám ochotně poradila. Dokonce nám navrhla i kombinace, které se k sobě hodí.

Dát si můžete například bulgur, ratatouille, kung pao, ostrou čočku, salát s kořenové zeleniny nebo cizrny a další.

Také si můžete nechat namíchat za 99 korun Wrap, což je torilla (špenátová, pšeničná nebo chilli) naplněná tím, co si řeknete a co se do ní samozřejmě vejde. Pro představu se Vám tam vejde asi tak dvakrát více surovin, než je v Twistru od KFC.

Pokud jste polévkoví, můžete si dát jednu ze dvou zeleninových polévek a nezapomnělo se ani na sladkomilce, v nabídce jsou sušenky a různé tyčinky.




Všechno to pak můžete spláchnout limonádou (bezedný kelímek za 29 korun), čajem, vodou nebo Green Smoothie.

Nejvíc mi chutnal WRAP



Se Zdenkem jsme si dali dva Wrapy plněné tím, co nám doporučila obsluha. Já měla pšeničnou tortillu potřenou výborným humusem, plněnou cizrnovým salátem, ratatouille a veggballs (chutnalo to podobně jako smažené květákové placičky). Celý Wrap mi chutnal a byla jsem z něj pěkně přecpaná. K obědu by mi stačil.

Puntíkatá dýně je super název, ale znovu bych si ji určitě nedala



Když jsem jídlo vybírala, tak jsem měla zase velké oči. Ještě samostatně jsem měla veggballs (mňamka), nějakou směs s houbama (nevím proč, houby nejím) a salát „puntíkatá dýně“. Jediné co mi nechutnalo, byla právě zmíněná puntíkatá dýně, jelikož mi k ní nesedělo dochucení.



Celkově mám z fastfoodu dobrý pocit a vlastně mi k němu ani ten pojem fastfood nesedí, pod ním si totiž představím něco nezdravého nejlíp smaženého… hamburger od mekáča nebo nudle od číňanů. Takové jídlo ve Vegg-go samozřejmě nedostanete, spíše bych to přirovnala k bistru, ve kterém jídlo dostanete rychle a můžete jej sníst za chůze, nebo u stolečků, které se nachází hned vedle stánku. Nebo taky ne. Třeba si ho můžete vzít ven, tak jako mi na přehradu. Výhodou totiž je, že tohle jídlo je dobré i studené.


Jak jste na tom s fastfoody vy moji čtenáři? Chodíte do některých nebo se jim vyhýbáte velkým obloukem? Znáte Vegg-go?



Krásný zbytek dne,


Teress


P.S. Asi už je to veřejně venku, že doma skoro neuvařím.
P.S.S. Kdybyste věděli, jak vařím, byli byste taky raději šli do Vegg-go.
P.S.S.S. Až bude myčka, budu vařit i doma J



4 komentáře:

  1. Moc se mi líbí, že je to formou bufetu! Ale měli by to mít teda asi označené lístečkama.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Vegetariánská jídla jsou na mě často až moc alternativní :D Ale je prima, že už i do rychlého občerstvení proniká různorodost. Sama pracuji v mexickém fastfoodu, který se taky snaží o zdravé produkty (žádné smažení, čerstvé suroviny, kuchař - žádné polotovary), tak jsem ráda, že se pomalu lidé zbavují toho stereotypu, že rychlé jídlo je jen o hranolkách, mekáči a tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Mexické jídlo mám moc ráda.

      Je to tak fastfoody umí být dneska hodně kvalitní.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)