sobota 30. dubna 2016

Vlog 1 - Jeseníky

Ubytování Království u Petra, termální park Velké Losiny a Filipovice



Království u Petra (odkaz)

Ubytovali jsme se v krásném srubu v obci Lipová-lázně, což je asi 6 km od města Jeseník. Penzionu Království u Petra bych ráda věnovala samostatný článek. Ale kdybyste se chtěli ubytovat někde u Jeseníku, tento penzion Vám určitě doporučuji.

Termální park Velké Losiny (web)

Termální bazény navštěvuji ráda a to z jednoho prostého důvodu „je tam teplo“. Pokud jste na tom stejně jako já a snažíte se vyhnout bazénům s ledovou vodu, máte kolem Jeseníků docela problém, tam jsou totiž na studenou vodu experti. My jsme tentokrát vyrazili do Termálního parku ve Velkých Losinách, který byl nedávno otevřen.
V době, kdy jsme tam byli my, byl otevřen jen vnitřní areál s (nemýlím-li se) čtyřmi bazény a jedním dětským brouzdalištěm. Teď to zní, že je to tam obrovské, ale není. Nachází se zde dva větší bazény, jeden menší a jeden mrňavý v patře. Bublinek a trysek je tam asi adekvátně k velikosti bazénů, byli jsme tam ve všední den, takže trysky nebyli moc obsazené.

Nikde na stránkách se mi nepodařilo dohledat teplotu vody v bazénech, ale vím, že se mi moc teplé nezdály. Nejlépe mi bylo v nejteplejším bazénu, ale ten byl stále obsazen všemi, co se jim líbí naložit se do teplé vody.

Ve vnitřním areálu se můžete sklouznout na jednom menším tobogánu, je spíš pro děti anebo pro takové strašpytle jako jsem já.

Bohužel v ceně nemáte žádné sauny, ty se platí zvlášť. Za příplatek můžete zajít také na masáž. A kdybyste se v bazénu začali nudit, k dispozici je bufet s dětským koutkem.

Nyní je otevřený i venkovní areál, kde by měli být čtyři další bazény včetně dětských bazénků.

Vstupné Vás vyjde na 500 korun na celý den. Pokud máte narozeniny, můžete bazén navštívit jen za jednu korunu.

Když srovnám cenu, tak musím říct, že je lepší navštívit Aqualend Moravia, kde toho máte daleko víc, nejen bazénu, ale celkově vyžití a prakticky levněji. Já sama nevím, jestli bych termální park ve Velkých Losinách ještě někdy navštívila. Moc mě to tam nezaujalo a za dvě hoďky nemá člověk co dělat.

Ski areál Filipovice (odkaz)

Teď v dubnu už asi bez komentáře. O sjezdovkách možná zase až v zimě J

Krásný víkend všem,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)