pondělí 25. dubna 2016

Oxygen Moisture od značky Dove

Řada vlasové kosmetiky pro větší objem vlasů



Krásný den moji milí čtenáři. Dnes bych Vám sem ráda napsala pár řádků o řadě vlasové kosmetiky pro větší objem vlasů Oxygen Moisture od značky Dove. Tato řada slibuje o 95% větší objem, bez ohledu na daný typ vlasů.

Myslím, že každý, kdo se nad tím alespoň trošku zamyslí, přijde k závěru, že díky šamponu najednou nebude mít super objemnější účes. Kdyby to bylo tak jednoduché, proč by existovaly různé laky, tužidla, kulmy fény, kulaté kartáče…

Když se na trhu objevila řada Dove Oxygen Moisture, která slibovala, že dodá vlasům opravdu úžasný objem, vyrojilo se najednou velké množství recenzí. Petra Lovelyhair o nich dokonce mluvila ve videu a chválou nešetřila, ale nejen ona, celkově na něj bylo dost pozitivních ohlasů. (Blogerům se nedá věřit, já to říkám pořád J, zvlášť těm, co mají velké množství spolupráci, a nepoznáte, jestli si produkt koupili nebo dostali.) To mě tenkrát nahlodalo a začala jsem uvažovat o koupi.

Běžně se šampon i kondicionér prodává kolem 130 korun. Na internetu je seženete pod stovku, a když si počkáte na nějakou akci, přípravky seženete kolem 80 korun i v drogerii. Docházel mi šampon a v Tetě měli na tyto dva produkty slevu, tak jsem si říkala, objem mi to nejspíš nedá, ale vlasy to snad umyje a vzala si šampon i kondicionér.

Večer, když jsem se naložila do vany a začala jsem si číst obaly, něco mě opravdu rozesmálo. Na obalech (jak u kondicionéru, tak u šamponu) je napsané: „Nezatěžující složení hydratuje jemné, splihlé vlasy a zároveň jim dodává až o 95% větší objem.**Čerstvě umyté vlasy šamponem Dove Oxygen & Moisture v porovnání s neumytými vlasy.“ Vážně? Já nevím, možná mám jedinečný vlasy, ale jde na nich opravdu vidět rozdíl mezi umytými a neumytými bez ohledu na to jaký použiji šampon. Připadá mi, že z lidí dělají blbce a jakoby říkali: „Umyjte si vlasy naším šamponem, budou lepší, než když si je neumyjete vůbec.“

Pokud přestanu rozebírat to, jestli šampon funguje na objem vlasů nebo ne (rozhodně ne víc, jak jakýkoliv jiný šampon) je docela dobrý a jsem s ním spokojená. Složení tedy nic moc, ale krásně voní, vlasy po něm dokonce zůstanou vonět několik hodin, zbytečně rychle se po použití nemastí, nevysušuje se pokožka. Trošku vysušuje vlasy (nic markantního). Pěkně pění, stačí ho nanést málo, má gelovou konzistenci, takže není moc řídký.

Kondicionér má podobné vlastnosti, jako šampon tzn. vůně atd., ale samozřejmě nepění a neumývá vlasy (je to prostě kondicionér). Žádné extrémně vyživující vlastnosti nemá, ale vlasy po něm krásně rozčešu a o to mi všeobecně u kondicionéru jde.

Dove Oxygen Moisture šampon

+
-
vůně
nezlepší objem vlasů
pěnivost
trošku vlasy vysušuje
textura

pěkný a praktický obal

mycí účinky


Dove Oxygen Moisture kondicionér

+
-
vůně
Mizivé vyživující účinky
obal
Nedodává objem vlasům
Vlasy se po něm krásně rozčesávají



S šamponem i kondicionérem jsem spokojená, nemá sice žádné nevšední účinky, ale nedráždí mi pokožku a vlasy umyje (pro to si koneckonců šampon kupuji).

Pokud o zmíněné vlasové řadě uvažujete, kupte si ji, je dobrá, ale pokud ji chcete kvůli vylepšení objemu vlasů, tak budete velmi zklamaní.



Jaký je Váš oblíbený šampon na vlasy?


Krásný zbytek dne Vám všem,


Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)