středa 30. září 2015

Festival bez lepku (Brno)

Mám štěstí, patřím mezi lidi, co snášejí dobře každou potravinu. Na nic nejsem alergická, nic mi nedělá zle. Můžu si dopřát vše, na co mám chuť.



Většina omezení mého jídelníčku je náhodná a souvisí převážně s tím, co je zrovna v módě a z čeho se prý tloustne. V jídle se neomezuji často, protože to moc dlouho nevydržím, tím, že mi chutnají věci, které nejsou moc zdravé a pro tělo prospěšné, jsem při jejich absenci nesvá

Na Festival bez lepku, který se konal v Malé Americe, jsem šla čistě ze zvědavosti a také, protože velmi ráda obrážím akce s jídlem. Cílem festivalu bylo seznámit veřejnost a hlavně lidi, kteří musí s bezlepkovou dietou přicházet denně do styku, s pestrou škálou bezlepkových potravin, s místy kde se dají potraviny koupit a kde získat další prospěšné informace.



Zádrhel nastal, když jsme Festival nemohli najít, protože místo o kterém si myslím, že je Malá Amerika (a to je taky ono) je trošku jinde a hlavně se na něj vstupuje jinudy než, kde se ve skutečnosti festival nacházel. Chvilku jsme bloudili, než jsme festival objevili (nejlepší na tom je, že byly všude na zemi šipky, kterých jsme si všimli, až jsme se vraceli). Příště by to chtělo lepší informaci o místě konání, dle Facebookových stránek, jsme totiž nebyli jediní bloudící.

Festival byl sám o sobě dobrý, na každém stánečku bylo nemalé množství ochutnávek, takže nic jste nemuseli kupovat naslepo a když by Vám to nebylo blbý, tak byste se z nich možná i najedli. Jednalo se vyloženě o prodejní akci, takže jsem ráda, že se neplatilo žádné vstupné. Nesnáším prodejní veletrhy, na kterých musíte zaplatit vstupné za to, že si tam jdete jen něco koupit (např. Vánoční veletrh na Výstavišti).



S mužem jsme vyrazili hned po obědě, takže jsme byli dost najezení a dali si jen pití. Já měla mléčné Ice-cappuccino Shmoo, které bylo celkem dobré, ale bohužel teplé. Nevím, jestli jste o této značce někdy slyšeli, já ji přes léto viděla prodávat na více místech, ale až tady na festivalu, jsem ho zkusila...no, víckrát už ho asi mít nemusím. Pán u stánku, který drink prodával, nebyl moc dobrý obchodník a celkově vrhl na prodávanou značku stín... Měl totiž do mléčných koktejlů různé přídavky například malé marschmaloows a odmítl mě je do nápoje dát i když jsem mu několikrát řekla, že je chci. Pro mě je takové jednání dost nepochopitelné.



Mimo jiné jsem si koupila spoustu dalších věcí například dýňovou paštičku, těsto na chleba, těsto na pizzu a to za takové ceny, že o nich raději nebudu ani psát. Člověk, co musí nakupovat takové potraviny, se pěkně prohne.

Celkový dojem z festivalu mám dobrý, i když žádný zázrak to nebyl, Slavnosti moře, o kterých jsem vám psala minulý týden byly nesrovnatelně lepší. Pokud nevíte do čeho doma píchnout, tak i návštěva Bezlepkového festivalu může přijít vhod.


Cestovní deník
Vzhledem k tomu, že se nacházím často na různých akcích, o kterých bych Vám moc ráda něco sdělila, musím si sebou brát nějaký blok na psaní, abych si pamatovala, co Vám chci vlastně sdělit. Nedávno jsem si pořídila Cestovní deník (zde) z internetového obchodu postovnezdarma.cz (klik) a jsem z něj nadšená. Z vnějšku vypadá nádherně a díky jeho kroužkové vazbě, ho můžete doplňovat o další papíry a tím ho znovu a znovu používat. V kabelce nezabere mnoho místa, proto ho můžu brát všude sebou. Pokud máte také rádi různé bločky a sešitky, kupte si tento, určitě se Vám zalíbí, tak jako mě. Dokonce si ho můžete vybrat i v nějaké jiné barvě. Právě teď je k mání hnědá (je bezva, tu mám), červená anebo zelená.
 
zdroj


Navštívil někdo z Vás tento festival? A na jaký festival se chystáte Vy? Máte nějaký tip na dobrou akci pro ostatní? Už jste pili mléčný koktejl Shmoo?


Krásný zbytek dne,

Teress


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)