pátek 28. března 2014

LadyBox - březnová eko edice

Krásný slunný pátek přeji Vám všem.
Po čtvrt roce jsem si koupila LadyBox, ano, nechala jsem se přesvědčit propagací na fb, která slibovala, že tato edice bude vytuněná eko krabička. Nemyslela jsem si, že krabička bude nějaká úžasná, ale přece jenom, když už jsem dopsala bakalářskou práci (konečně), měla jsem chuť si za odměnu něco příjemného koupit. A tak se stalo, že březnový Ekobox doputoval i ke mně.



Boxík měl tentokrát přírodní obal, jen jednu krabici kterou pošťák přivezl a v ní byly už přímo výrobky. První dojem jsem z toho měla nevalný, jelikož po Brandnooz boxech mi tento kosmetický přišel takový pidi. O to víc jsem byla ráda, když jsem se podívala dovnitř.

V první řadě mě zaujalo pleťové čistící mléko od Dr. Hauschky. Doma už mám z této řady masku a napařovač na póry. Všimla jsem si, že v boxu mohlo být ještě tonikum ze stejné řady. Na tonikum jsem četla moc pěkné recenze, takže při dalším nákupu si ho asi také pořídím.


Další věc, která mě oslovila byla micelární voda od Yves Rocher. Blbý je, že mám doma dvě neotevřené od jiných značek, ale ono se to časem zužitkuje. Navíc tato micelárka nádherně voní a i obal se mi moc líbí.

Další výrobky už byly „jen“ vzorky: Urban Veda – čistící gel (20 ml) a Denní krém (10 ml), Lavera – univerzální krém (25 ml), Kivvi – denní krém (1,5 ml), Weleda – zklidňující mléko (2x4 ml), Salcura –hloubkově čistící gel (3 ml).

Hodnota boxu tentokrát několikanásobně převýšila pořizovací cenu boxu (cca 980,- korun, já jsem box koupila ve slevě za asi 280,- korun), takže pokud patříte mezi ty, kteří nad těmito věcmi kalkulují, určitě byste měli velkou radost. Já se na obsahy boxu nedívám podle ceny, ale podle toho jestli jsem překvapená z toho, co jsem uvnitř našla, jestli se mi to líbí a v neposlední řadě jestli výrobky využiji. Protože ať nad tím budu přemýšlet, jak chci, finančně se mi box nemůže nikdy vyplatit. Jelikož nic z toho, co jsem v boxu našla bych si jen tak do obchodu koupit nešla, tím pádem bych měla tři stovky. Ono když by člověk koupil všechny boxy v roce, tak to dělá cca 3.600,- a za to už si koupíte něco docela slušnýho.

Po dlouhé době co jsem si box koupila, můžu s radostí konstatovat, že se mi opravdu líbí, a to všechno co jsem v něm našla. Příští box si ale objednávat určitě nebudu a nevím, kdy si objednám další, třeba to nebude tak dlouho trvat, nebo to bude třeba za čtvrt roku…a nebo, kdo ví? Kdybyste jenom viděli, kolik mám doma naplněných krabiček neotevřené kosmetiky (hlavně kvůli těmto boxům), tak byste to určitě chápali.

Mějte se krásně a přeji hezký (hlavně prosluněný) víkend,

Teress

7 komentářů:

  1. Rozhodně stál za to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla bohužel namísto Dr. Hauschky 15ml bambuckého másla Raw Gaia...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A neměla si tam ještě balzám na rty? Já jsem měla pocit, že podle fotek, co už jsem viděla, tam místo toho Dr. Hauschky byly dvě menší věci... Doufám, že budeš mít na blogu recenzi ať se podívám, co tam teda bylo.

      Vymazat
    2. Určitě, chystám článek s prvními dojmy. Ty balzámy na rty byly dárky k předplatnému, pokud vím...

      Vymazat
  3. Tenhle mně moc nezaujal, nápad je fajn, ale já na ty biověci moc nejsem :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je jedno jestli je to Bio nebo nebio, ale zase nejsem moc na dekorativku, takže toto bylo přímo pro mě :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)