neděle 23. března 2014

Březnový Brandnooz box – neurazí ani nenadchne



Tento měsíc mi došel box nějak dřív, ale možné taky je, že ten minulý došel tak pozdě, že mi to tak připadá. Tím jak boxy došly relativně po sobě, nějak jsem se na tento netěšila, byl mi jedno a ani jsem se nehrnula do rozbalování.

Box obsahoval cukr s citronovou kůrou (VITANA), bonbóny strawberry mix (MENTOS), Big brownie a MilkCocoa (CORNY), smetana na vaření bez laktózy (MEGGLE), Sirup Bublimo příchuť Top Topic (JUPÍ), džem višeň s marcipánem (Schwartau), česnekový kečup (KAND), Müsli Maxipes fík (MIXIT, vzorek 50 g), Brambůrky s příchutí Chili (Chio).



Na první pohled mě z boxu nezaujalo vůbec nic a přišlo mi, že je toho v něm nějak málo. Po bližším prozkoumání jsem si řekla, že višňový džem s marcipánem a smetana na vaření je docela použitelná. Sirup Bublimo využiji do Sodastreamu, ale určitě nejsem cílovka. Já si kupuji sirupy přímo od Sodastream vždy, když jsou v akci, takže mě většinou vyjde jeden na padesát korun, a chutnají mi, takže nemám důvod kupovat jinou značku. Mixit znám a mám ráda, kupuji pravidelně a myslím, že vy co neznáte, budete za tento počin rádi.

Další věci nějak ani nebudu komentovat, protože mě opravdu nezaujaly, mám pocit, že je box pořád stejný, bonbóny a oplatky, chtělo by to nějakou změnu. Já bych uvítala potraviny, z kterých můžu vařit, a nějak si je užít, do oplatku dvakrát kousnu a už o něm nevím... Ráda bych třeba různé druhy olejů a koření, rýži, kaši, nudle, těstoviny… Je toho tolik, co by mi udělalo radost.

Ale víte, co mi mimo jiné udělalo radost? Minulý týden jsem konečně otevřela ořechové pití od Magisteru, co bylo v prvním vydání boxu a WAU!!! To je něco tak moc dobrýho, že o tom všude mluvím a všechny zvu k nám domů, ať přijdou ochutnat. Určitě si koupím další láhev. Je to opravdu moje TOP PITÍ!!! A to je také doporučení pro Brandnooz: už delší dobu nebyl v boxu žádný alkohol, klidně bych uvítala i malé balení, nějaké dvoudecovky vína, šampusu atd…
Pro mě byl březnový box, nejslabší. Se všemi boxy až do tohoto jsem byla spokojená, ale už mě nějak přestávají bavit. Je to pořád dokola to stejný, uvítala bych i změnu krabice, protože mám pocit jak kdyby mi pořád chodilo jedno a to samé, co člověka sice neurazí ale ani nenadchne…

Pokud Vás box s jídlem zaujal, koupit si ho můžete tady anebo se koukněte i na další recenze, které můžete najít například na fbBrandnooz boxu tady.

Co si o tomto boxu myslíte vy? Zavítal k Vám domů také březnový box?


Teress

4 komentáře:

  1. Pro mě byl tenhle měsíc taky nejslabší, ale nic to nemění na tom, že mě to furt baví:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky mě to pořád baví, ale snad bude příští box lepší :-)

      Vymazat
  2. Já si ho tenhle měsíc neobjednala a říkala jsem si, jak budu litovat.. Nelituju! :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)