pondělí 27. ledna 2014

Sephora ladies night – Něžné vlny


 Zdravím Vás všechny. Už dlouho jsem toužila navštívit Ladies night pořádanou kinem Cinema City. S kamarádkou jsme se konečně dohodly a vydaly se v lednu do kina, kde měli pouštět film Něžné vlny. Myslela jsem si, že Ladies night bude velký večer s úžasným doprovodným programem a jako třešnička na dortu bude nějaký dáreček od Sephory. Tím jsem si vysvětlovala vyšší cenu lístku. Běžný lístek do kina stojí 169,- korun, ale na Ladies night si musíte připravit 189,- korun. Vypadá to, že zvýšená cena není nijak závratná, ale já si za normálních okolností kupuji studentský lístek (139,- Kč), což už rozdíl je.


Každopádně jsme dojely do Olympie (v Brně). Do kina nás měli pustit o půl hodinky dřív, což nás nakonec pustili až o čtvrt hodinky dříve. Takže jsme stepovaly čtvrt hoďky před kinem. V předsálí nám byl nabídnut drink. Což bylo asi deci Mystery drinku nebo Becherovka (myslím s tonikem). Nepiji ani jedno z toho, takže pro mě výběr nic moc. Ale věřím, tomu, že pokud to má člověk rád, tak si docela užije. Jelikož drinku jste si mohli vzít, kolik jste chtěli. Klidně jste si pro kelímek mohly přijít třikrát a nikdo nic neřekl. Mimo jiné nám byla nabídnuta i ochutnávka kávy, ale tomu nepřikládám, žádnou přidanou hodnotu. To je normální v každém supermarketu. Sephora tam měla líčící stoleček, ale nevšimla jsem si toho, že by se tam někdo nechal líčit.

Před vchodem do sálu, jsme dostaly dáreček od Sephory. Já jsem počítala s něčím větším, ale v obrovské papírové tašce (v té největší co Sephora má), bylo na dně 25 mililitrů dvoufázového odličovače. Takže já osobně jsem byla z dárku zklamaná. V sále pak nastala tombola, která mohla být dobrá, pokud Vás vylosovali. Mě zrovna ne, ale s tím jsem ani nepočítala J. Cen bylo asi deset, nějaké byly lepší (parfém, koupelová sada Sephora), nějaké zase horší (piksla kafe). Klidně si můžete spočítat, jaká je pravděpodobnost výhry, když máte narvaný sál. Dejme tomu, že je tam nějakých sto padesát sedadel. Takže jít tam a počítat s výhrou by bylo velmi naivní.

Film Něžné vlny byl výborný. Moc se mi líbil. A nejen mě. S námi se smálo celé kino. Dalo by se říci, že je to taková vtipná oddechovka, u které se zasmějete, ale nějaký WAU efekt Vás určitě nečeká. Herecké obsazení bylo výborné. A film mě celkově určitě nezklamal. Už se těším, až se na něj kouknu s Božským, protože oba dva máme české filmy rádi a tento určitě patří k těm lepším.

Můj dojem ze Sephory ladies night je spíše negativní. Myslím, že za tu větší cenu lístku tam není prakticky žádná přidaná hodnota. Kdybych na film šla na běžné představení, tak užitek z něj budu mít určitě stejný.

Nějaké fotky z této dámské noci můžete najít na facebookových stránkách kina tady.

Jak jste na tom vy s kinem? Chodíte? A jaký film Vás naposledy zaujal? Beru v potaz jakékoliv doporučení, teď když už konečně začalo venku mrznout, se určitě bude hodit.
Mějte se moc krásně. Dívejte se na dobré filmy a hlavně venku nezmrzněte.


Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)