pátek 10. ledna 2014

Moje oblíbená kosmetika za rok 2013


 Musím říct, že letošní rok, byl kosmeticky náročný. Vyzkoušela jsem spoustu kosmetických produktů. Některé byly lepší, některé zase horší. A dnes Vám přináším kousky, které se pro mě staly za rok 2013 těmi nejlepšími a určitě si je pořídím i do nového roku.


Saloos – Bio kokosová péče


Značka Saloos, se pro mě stala opravdu jedinečnou a během roku 2013 jsem od ní vyzkoušela snad všechno možné i nemožné. Musím říct, že se všemi produkty jsem byla velmi spokojená. Tím nejlepším se pro mě stal kokosový olej Tropic. Nejen že opravdu krásně voní, ale nedokázala bych si bez něj život vůbec představit. Používám ho na všechno možné i nemožné. Hlavním pomocníkem pro mě byl v létě, kdy jsem se hodně holila a používala ho na pokožku po holení. Také je výborný na exém, jelikož mě po něm přestává svědět pokožka a pokud už ji mám někde rozškrábanou, tento olej mi do ní neštípe a nijak ji nedráždí. Také se mi velmi osvědčil na spálenou kůži. Vím, že si nikdy nekoupím, žádný krém po opalování, jelikož už ho nebudu nikdy potřebovat. Naopak jsem zjistila, že snad jediná věc, na kterou se moc používat nedá, je na masáže. Ačkoliv je olej dost mastný, hodně rychle se vstřebává, takže Vás nikdo namasážovat určitě nestihne (ozkoušeno na vlastní kůžiJ).


L´Occitane – řada Verbena


Tuto značku jsem si velmi oblíbila. Prakticky můžu říct, že všechny výrobky, které jsem od ní měla, mi vyhovovaly. Ale nejraději mám řadu Verbena. Používám sprchový gel, který je tak jemný, že mi nad tím zůstává rozum stát. Také je velmi hustý, takže se pomalu spotřebovává. Po koupeli se natřu tělovým mlékem, které je vhodnější na léto, jelikož tolik nemastí. Vše završím toaletkou stejné verbenové vůně a pak se cítím jako na obláčku. Poté jsem celá provoněná i následující den. Dodnes jsem nezaznamenala žádné jiné produkty, které na sobě vnímám i za dva dny.


Rituals – Sprchové pěny


Tyto sprchové pěny zná většina z nás z Lady boxu. Já měla to štěstí, že jsem je dostala hned ve dvou variantách. Když je ve sprše použiji, vždycky jsem tak uchvácená jako by to bylo poprvé. Pěny jsou samozřejmě ve více variantách. Já jsem si oblíbila variantu T´ai Chi, která mi voní zřejmě nejvíce. Velkou nevýhodou je, že se velmi rychle spotřebuje. 50 ml mi stačí na jeden týden sprchování. Což za vyšší cenu výrobku vidím jako velké negativum. Každopádně mě pěny i tak přesvědčily o tom, abych si je dál pořizovala.


Make up for ever – Řasenka Smoky lash, tužka na oči Aqua eyes


Namalovat si ráno oči a večer je mít úplně stejně upravené je pro každou z nás velmi důležité. Přesně takovou službu mi prokazuje tužka na oči a řasenka od MUFE. Jelikož mi hodně slzí oči a zvlášť teď v zimě, málo která tužka a řasenka mi na nich vydrží. Proto se už nikdy nevzdám těchto produktů. Řasenka už mi došla, a proto se musím co nejrychleji vypravit do obchodu pro novou. Jestli máte stejný problém jako já, a ještě jste nenašly výrobky, které by Vám vyhovovaly, zkuste právě tyto.


Jaký byl Váš největší objev za předchozí rok? Znáte nějaký produkt, o kterém jsem Vám zde napsala? A jak jste s ním spokojené?


Mějte se krásně


Teress

2 komentáře:

  1. Ty sprchové pěny od Rituals už mě dlouhou dobu lákají, slyším na ně jen samou chválu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)