úterý 24. prosince 2013

Veselé Vánoce

Krásné vánoční ráno moji milý čtenáři.

Já už mám jedny Vánoce za sebou, včera jsme si dávali s Božským dárečky, večeřeli jsme lososa a pili šampus. Teď se balíme a pojedeme k mé rodině a zítra se přesuneme k rodině pana Božského. Je to ověřený proces už z minulého roku :-) Ale o tom všem až někdy jindy.

Dnes Vám chci hlavně popřát krásné Vánoce, ať pod stromečkem najdete to co si přejete a hlavně ať jste se všemi svými blízkými. Nezapomeňte, Vánoce jsou jen jednou za rok, tak si je pořádně užijte.

ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE VÁM VŠEM!!!

Teress

2 komentáře:

  1. Jéé, to je hezká animace! Užívej volno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vločky mi tam udělal sám google a poslali mi to do fotek.. Jinak děkuji, já si volno určitě užiji. Přeji Ti všechno nejlepšího do nového roku a věřím, že se tu zase příští rok setkáme.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)