sobota 28. prosince 2013

Střípky z Vánoc


Krásný povánoční víkend moji milí čtenáři. Jak jste si užili Vánoce? A co jste dostali pod stromeček? Já jsem musela být letos moc hodná, protože jsem dostala spoustu krásných věcí. A protože mě baví číst tyto povánoční články a to u Všech, tak jsem se rozhodla, že přispěji i já se svojí troškou do mlýna.

Před Štědrým dnem se u nás peklo...

 
...a zdobilo


S Božským jsme oslavili Vánoce už 23. a byly moc fajn. Klid, pohoda, jen my dva. K večeři jsme si dali lososa, šampaňské a pak jsme si rozbalili dárečky. Letos jsme poprvé měli stromeček, opravdový, velký živý a hodně nazdobený. Rozsvítím stromeček a mám pořád vánoční náladu.
 
Než jsme si dali dárky nazdobili jsme stromeček a k tomu je potřeba nasadit si barevnou paruku. Pak to zdobení jde úplně samo.

A pak už jsem si mohli dát dárečky u stromečku.


24. jsme byli na Štědrý den u mé mamky a sestry. Přišla také babička, děda a sestřin přítel. Samozřejmě, že i tam nám bylo hezky. Měli jsme výbornou večeři, filé a bramborový salát. Já mám poslední dobou ráda každé jídlo, které nemusím připravovat J

Poslední Vánoční svátky nás už čekala rodina Božského a poslední rozbalování dárečků. Samozřejmě, že u tchýně to pro mě bylo náročnější, ale jednou v roce na Vánoce…

A co jsem tedy dostala k Vánocům já? Nejlepší dárek letošních Vánoc byl tablet, který mi dal Božský. Z něj jsem měla obrovskou radost, taky jsem o něm mluvila už od září. Alespoň jde vidět, že mě někdo poslouchá J. Pak jsem dostala nějaké oblečení, kosmetiku, společenskou hru, prostě spoustu pěkných dárečků, za které jsem moc ráda a všem ježíškům za ně moc a moc děkuji.

Pod stromečkem u maminky jsem měli taky spoustu dárků.
Moje dárečky.


A co teď? Když je po Vánocích? Vždy mi je tak nějak smutno, že už je to všechno za mnou. Člověk se na Vánoce těší, dává do nich spoustu energie a času a najednou, jak když mávne, je po všem. I když já jsem letos vzala Vánoce v poklidnějším režimu. Napekla jsem jenom dva druhy cukroví a to linecké a perníčky (stejně mě to zdobení zabralo hodně času) a zbytek jsme s Božským koupili. Takže ještě nějaké to cukroví máme, i když už mi je z toho sladkého blbě.

Snažím se si vychutnat poslední vánoční chvilky, zapaluji si vánoční svíčky, koukám se na pohádky, občas se kouknu na rozzářený stromeček a lenoším. Lenoším a je mi fajn. I když občas mě zabolí v tom mém přeplněném žaludku J

Mějte se moc a moc krásně

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)