pondělí 16. prosince 2013

Můj první Brandnooz box

Krásný den moji milí čtenáři.



Kosmetické boxy mě omrzely, to už jsem psala dávno. I když bych řekla, že víc než omrzely mě, omrzely svoje výrobce, kteří je začali flákat. Proto jsem s nadšením přivítala zprávu, že se u nás na trhu začne prodávat box plný jídla a hned jsem si ho koupila. S předplatným na neomezenou dobu stojí box 199,- Kč, což si myslím, že je příjemná cena. A co se objevilo v prvním českém boxu?



Bonbóny Chupa Chups – Shoot určitě sním. Mám ráda sladké a slané a zvlášť, když je to nezdravé. Samozřejmě do toho zapadají i sněhuláci od Pom-Bar, už se vidím, jak večer u televize je do sebe házím. Ať žije dietní strava J

Cappuccino od Nescafé, bych si sama koupila, nápoje vše v jednom mám moc ráda. Dalším nápojem v boxu byla vanilková kofola. Už ji mám vypitou a mě osobně nechutná. Nevím proč, ale vadí mi v pozadí ta chuť kofoli, přitom obyčejnou kofolu v létě piji. Když jsme u té vanilky, tak mám sirup „Vanilková Cola“ do Sodastreamu a ten je strašně moc dobrý, mohla bych to pít pořád. Úplně nadšená jsem byla z Magister Dark – Stock, divila jsem se, že do boxu dali plné balení. Čekala bych spíš nějakou miniaturu. Sice nevím, jestli mi bude chutnat nebo ne, ale jsem si jistá, že se určitě vypije. Nikdy nevíte, kdo k Vám přijde na návštěvu.  Láhev se dá také využít jako dárek, zvláště teď před Vánocemi.

Základ na omáčku bolognese – Dolmio, se u nás neztratí, my jsme těstovinová domácnost, takže cokoli k těstovinám uvítáme.  Navíc je z 100% přírodních surovin, což je pro mě velké plus. Stejně si myslím, že už jsem ji měla.



Moc mě nezaujaly cereálie od Nestle (Med a mandle) a žvýkačky od Mentos. Ne kvůli tomu, že by jsme to nesnědli, ale mám toho doma zrovna hodně. V boxu mi to ale nevadí, ono se to stejně jednou sníJ

 Málem bych zapomněla na časopis Apetit. Všechny časopisy o jídle mám moc ráda, ráda si v nich čtu, dívám se na obrázky, vařím podle nich. Apetit už jsem si párkrát koupila a i když u mě vede Gurmet, jsem ráda i za tento časopis.


Můj pohled na první box je takový, že jsem velmi spokojená a předplatné rozhodně rušit nehodlám. Zase na druhou stranu si nejsem jistá, jestli box může obstát v čase. Jelikož podle mě je plný cukru a dalších nezdravých věcí a nemám pocit, že se bude společnost ubírat do budoucna tímto směrem. Ale samozřejmě záleží na tom, kdo je cílová skupina Brandnooz. Uvidíme, co ukáže čas.

A jaký je Váš názor na tento food box? Budete si ho kupovat? Nebo už jste si ho koupili? Nebo Vám přijde jako vyhozené peníze?

Mějte se krásně 
Teress

2 komentáře:

  1. Já bych si ho určitě nekoupila, jídelní boxy mě nelákají. Asi proto, že to jde většinou všechno koupit v supermarketu. A nejsem kuchtící typ. Ale jsem ráda, že jsi s ním spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ne každý je na to jídlo a já mám ráda vše co je s tím spojené. Máš pravdu, že jsou to věci co se dají koupit v supermarketu, zase na druhou stranu jde o to, že já osobně bych si většinu těch věcí sama od sebe nekoupila a to by mohla být škoda.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)