sobota 25. června 2016

Food Park na Malé Americe




Nedávno jsem se rozhodla, že nastal čas navštívit Food park, který se koná pravidelně každou druhou sobotu v Brně na Malé Americe. Důvodu jsem měla hned několik, opravdu dlouho jsem tam nebyla, a také jsem byla dopoledne v práci. Bylo mi jasný, že doma navařeno nebude a měla jsem pěknej hlad. Tak proč se nejít najíst na Malou Ameriku?

Přijeli jsme zhruba v jednu, bylo krásně slunečno a na místě jen pár lidí, což mě trošku udivilo. Pro nás obyčejné smrtelníky je to sice dobře, nikde se nemačkáte, nestojíte fronty a máte si pořád kam sednout, pro stánkaře, už to ale takový lábůžo není.

V pátek jsem na celou akci upozorňovala na faceboku a také Vám doporučila několik prodejců, kteří jsou mi svou nabídkou sympatičtí. Abyste si nemysleli, že Vám říkám kupte si něco tady a sama si tam nic nekoupím, rozhodla jsem se, že Vám o těchto prodejcích ještě něco málo napíšu.


Mungo polévky a francouzské bagety v Brně


Tady se samozřejmě opakuji, protože kdo čte můj blog pravidelně, ví, že na žádné akci si tento stánek nenechám ujít. Jejich francouzské bagety přímo miluju a jsou to jedny z nejlepších baget, co se dají v Brně vůbec koupit.

Mungo polévky měli v nabídce tentokrát raw hráškový krém s kokosem, který byl chuťově podobný tomu, jaký prodávali na Restaurant day jen to byla studená varianta. Už na Restaurant day mi polévka velmi chutnala a teď tomu nebylo jinak.


Tropico

Tropico, prodává koncentráty pro přípravu džusů. (Taky jsem se o nich už zmiňovala). Jsou báječné hlavně z toho důvodu, že si je koupíte v pytlíčku na jednu dávku a dáte do mrazáku. Když Vás doma přepadne chuť na džus nebo návštěva, vytáhnete sáček, nalejete do džbánku, přidáte vodu, zamícháte a máte výborný džus, který je navíc daleko zdravější než ten z obchodu. Tyto koncentráty můžete sehnat i ve zdravých výživách, vím, že je prodávají v Králově poli v  „Škopek není všechno“. Já mám nejraději ananas a citrusový mix.


Dobrůtky od Kresů

Také jsem Vás naváděla na stánek Dobrůtky od Kresů, od nichž jsem měla bezové sirupy, které mi velmi chutnaly. Tentokrát jsem si pořídila třešňovou marmeládu s vínem (J) a Zdenek si koupil nějaké pivo. Pivo už nemáme a jak chutnalo Vám asi nikdy nepovím, protože pivař ze mě nikdy nebude.


V úvodu jsem psala, že jsem si na Food park vyrazila na oběd a ještě jsem vlastně nic neobědvala, dali jsme si Hot dog, který jsme měli už podruhé.


Dream Hot Dog


Prakticky se jedná o grilovaný párek s tím, co si vyberete. Tentokrát jsem měla Italy dream hot dog, který byl s mozzarellou, rajčaty, bazalkovým pestem a rukolou. Prostě se vším co mám ráda. Podávaný je ve „vlastním pečivu“, které z něj dělá něco lepšího než je obyčejný párek v rohlíku. Bohužel tentokrát mi přišlo pečivo oschlé asi starší. Byl to úplně diametrální rozdíl oproti tomu, když jsme párek měli posledně. Náplň byla výborná, ale pečivo mě tentokrát zklamalo.

Nejlépe na tom byla naše Fíka, která dostala kopec slaniny a taky pěknou dávku mozzarelly, protože paní u stánku měla očividně ráda pejsky.

Pití ve výjimečném obalu

I zde se ukázalo, jak dobře prodává obal, protože každý druhý chodil se šťávou v  super obalu. Také já sama jsem si musela „fruko“ koupit. Co vám mám povídat, byla to obyčejná šťáva ze sirupu od Vandy (mám doma Rebarborový, kupovaný na Zelňáku) dolitá perlivou vodou do množství maximálně dvě deci. Kdyby to neprodávali v tak roztomilém obalu, tak by na to určitě takový fronty nebyly.

Božský kopeček



Po obědě to chtělo samozřejmě nějaký dezert, a když jsem viděla roztomilé zmrzlinářské autíčko, bylo jasno. Příchutí bylo na výběr hodně od borůvkové přes malinu až po sicilský citron. Já zvolila mangovou a dobře jsem udělala. Zmrzlina byla výborná a chutnala přesně jako mango. Pokud někde uvidíte toto modré zmrzlinářské autíčko, určitě neváhejte a kupte si alespoň jeden kopeček. Litovat určitě nebudete, ba naopak budete chtít další.



Poslední Food park byl prostě skvělý a v sobotu se koná další se zaměřením na Street food a Art, takže bude určitě o co stát. Pokud se Vám tedy nebude chtít doma připravovat jídlo, zkuste zajít na oběd například na Malou Ameriku.



Krásný zbytek dne,



Teress




Navazující články na blogu:

Zabíjačka na FoodParku (odkaz)



2 komentáře:

  1. Vždycky jsem se chtěla na nějakou takovouhle akci podívat, tak snad se to zadaří. Všechno vypadá tak dobře a akorát si mi udělala chutě :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)