středa 23. prosince 2015

DIY Sůl do koupele

Vyrob si rychlý dárek k Vánocům


Krásný den moji milí čtenáři. Jak jste na tom s Vánočními dárky? Ještě Vám něco chybí? A vy nevíte co? Jo to znám, člověk má tendence pořád něco dokupovat a dolaďovat. A před Vánocemi to platí ještě víc.
Dnes tu mám typ na Vánoční dárek, který Vás vyjde na pár korun, trošku času, skoro žádnou práci a potěší každého, kdo se rád koupe.


Jdeme na to!


Potřebujeme:

Hrubozrnnou sůl (1 kg/Billa 17 korun), potravinářské barvivo (Dr. Oetker, gelové barvivo 35 korun – nedoporučuji, málo barví a je hodně drahé), olej (olivový – Sallos 50 ml/90 korun), éterický olej


Postup:

Smícháme sůl, olej, éterický olej a potravinářské barvivo. Já míchala v poměru hrnek soli (250 ml) : 5 lžic olivového oleje : 20 kapek éterického oleje: půl tuby gelového barviva.
Je to jednoduché, chcete, aby sůl více voněla? Přidejte éterický oleje. Chcete ji více barevnou? Dejte více barviva.

Sůl dobře promíchejte a dejte do pěkných skleniček (já měla od paštiky), převažte mašlí a dárek máte na světě.

Můžete kombinovat různé barvy a tvořit ve skleničkách vzory, nápadům se meze nekladou.



Doufám, že Vámi vyrobená sůl udělá všem, velikou radost!!

Krásný zbytek dne,

Teress


2 komentáře:

  1. To je super nápad, ale trochu se bojím, co to barvivo udělá ve vaně? Asi bych volila něco jiného než zrovna potravinářské.. A souhlas, tyhle gelové jsou nejhorší barvy, které jsem měla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vaně to barvivo nedělá vůbec nic, nemusíš se bát. Je ho tam tak nepatrné množství, že neobarví ani vodu.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)