úterý 18. srpna 2015

Proč ze mě nikdy nebude super bloger?

Často přemýšlím nad tím, proč má někdo spoustu odběratelů, na Instagramu má u každé fotky stovky likeů a na fb mu ke každé blbosti naskáčou desítky komentářů. A proč je na tom někdo tak prabídně jako já?

Mám tu seznam, který mi tuto skutečnost objasnil. Nikdy nebudu mít tolik (pro)následovatelů protože:


Od té doby co je v Brně Starbucks jsem ho přestala kupovat (proto nepřidávám fotky se značkovým kelímkem)


Nesnáším Bubble tea (utíkají mi další fotky se značkovým kelímkem)

Nejsem ochotná kupovat v Marks and Spencer předražený jídlo (nemůžu tedy dělat oblíbené Spencerovské hauly)

Nesnáším slovo „haul“ a nechápu, proč se neříká „nákupy“

Nedávám si na sebe tunu řasenky a pak nešpulím pusu, abych udělala selfie (nemám selfie tyč!!)

V návaznosti na předchozí bod dělám málo selfie
 
Hlavně přidat hodně filtrů...


Nenosím pusu načerveno

Nevymetám večírky (nebaví mě to)

Overal jsem si koupila jeden a to minulý týden a stejně o něm nejsem moc přesvědčená

Nejsem „vyhublina“ (proč ty nejsledovanější blogerky jsou hubený?)

Nedělám si freshe a ani nejím nějak moc zdravě

Neběhám (dělala jsem to, když to nebylo v módě)

Neobjednávám si z čínských e-shopu (za prvé: mi neoblíbení blogeři to musíme platit a za druhé: vždyť se to hned rozpadne)

Nejsem zblázněná do Spongeboba, do poníků ani do žádné jiné kreslené úchylné postavičky

Nejsem ochotná fotit se v plavkách a ani si každý rok kupovat troje nový (z mých plavkových fotek by nikdo žádný potěšení fakt neměl)

Nebaví mě spolupráce, takže nemám mraky kosmetiky, abych ji mohla třikrát týdně recenzovat.

Nemám rodiče, co mi na všechno dají.

Vedu obyčejný život s neobyčejným klukem v nemoderním bytě. Fakt nemám zajímavou práci.

Nebydlím v Praze, nejezdím do Prahy a Brno je prostě fajn.

Píšu o tom co mě baví a v době kdy se mi chce. Ne o tom, co bývá nejčtenější.




Oh, to jsem se nějak rozjela a napadá mě toho stále víc. Tento článek není myšlen proti nikomu určitému, nemá nikoho urážet a je psaný s velkou nadsázkou.

Každého svého čtenáře si velmi vážím. Nepotřebujeme přece, aby nás tu bili tisíce. My si spolu vystačíme.

Napadají Vás další body o tom, co často dělají blogerky a je to někdy více než úsměvné?


Krásný (neslunečný) den Vám všem,


Teress

16 komentářů:

  1. Bezvadný článek!!!!! :D Jsem se zasmála, splňuji většinu bodů. Ale nikdy mě tohle nenapadlo, proč se tak snažím a jde to tak pomalu. Vážím si každého 1 nového čtenáře a samozřejmě všech, co mám. Když mi někdy jeden ubyde, Sice já ráda nakupuji na ebay, ale takové ty věci kolem 1 dolaru. S plavkami jsem na tom stejně a to je asi můj největší otazník tohoto léta, když já mám troje plavky už asi 10 let staré, jakto že jiné holky si kupují troje každý rok. :D Ale hezky jsi to sepsala.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem to tam blbě napsala (resp. jsem odmazávala). Červenou pusu občas nosím, ale nemám selfie tyč a dokonce ani mobil s přední kamerou :)))
      blog Měj se ráda

      Vymazat
    2. Já to pochopila. Jsem ráda, že jsem Tě pobavila, snad se mi to ještě párkrát podaří...než se zblázním a pořídím si selfie tyč :-)

      Vymazat
  2. jop, a nepíšu si na PR oddělení 7x týdně o VŠECHNY novinky a ještě další krémy,co mi právě došly!
    jsi skoro stejně (já bydlím v Praze) neoblíbená a nezajímavá jako já, líbíš se mi ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až budeš mít někdy cestu do Brna tak dej vědět a zajdem na nějaký kafe (ale do Starbucks nejdu :-)), my nezajímaví musíme držet při sobě :-D

      Vymazat
  3. Ahoj, úplně mi mluvíš z duše. Přijde mi, že všechny blogy jsou na jedno brdo. Nechci to konkretizovat, ale nemám ráda, když si přečtu článek či prohlédnu video na x různých blozích a ve všech najdu vpodstatě to samé. A u videí jsem si dokonce i začala všímat, že mnoho blogerek se napodobuje...Někdy je to opravdu legrační.

    PS: Nemám nic od Pandory, nevlastním plavky Triangl, o koupi příšerné zavařovací (smoothie) sklenice nepřemýšlím a selfie tyčka je možná fajn, ale ty fotky, na kterých je vidět jsou totálně pokažené :-D

    Měj se krásně a přeji mnoho úspěchu v blogování

    Fandím lidem, kteří plavou proti proudu a nejdou s davem.

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, já už skoro žádné blogy nečtu, protože číst o řasence dvacetkrát to samý a další týden zase o jiné...to není nic pro mě.

      Ty joo...napadly Tě dost výstižný věci - Triangly, sklenice...asi udělám další díl :-)

      Vymazat
  4. PS: Jedna z nejslavnějších českých blogerek není vyhublá ani náhodou :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, úplně mi mluvíš z duše. Přijde mi, že všechny blogy jsou na jedno brdo. Nechci to konkretizovat, ale nemám ráda, když si přečtu článek či prohlédnu video na x různých blozích a ve všech najdu vpodstatě to samé. A u videí jsem si dokonce i začala všímat, že mnoho blogerek se napodobuje...Někdy je to opravdu legrační.

    PS: Nemám nic od Pandory, nevlastním plavky Triangl, o koupi příšerné zavařovací (smoothie) sklenice nepřemýšlím a selfie tyčka je možná fajn, ale ty fotky, na kterých je vidět jsou totálně pokažené :-D

    Měj se krásně a přeji mnoho úspěchu v blogování

    Fandím lidem, kteří plavou proti proudu a nejdou s davem.

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný, skvělý prostě dokonalý článek, snad v každém době jsem se našla :D Upřímně už několikrát jsem šla do M&S, abych si tam koupila nějaké jídlo, ale když jsem viděla ty ceny, tak jsem jen koukala a odešla s prázdnou a vůbec mi to nevadí. Taky dělám málo selfie a nenosím červenou rtěnku, protože bych se s ní neuměla chovat a místo na rtech by byla všude okolo. Večírky/párty a další blbosti taky nevymetám, protože mě to nebaví.. Spíš mě to unavuje, za prázdniny jsem byla jen na jedné akci a asi mám na rok vybráno, protože se mi prostě nikam nechce. Taky neběhám, protože to přímo nesnáším a nejím zdravě a z čínských eshopů taky neobjednávám, protože jak říkáš ty, neoblíbení blogeři to musí platit, haha. Kreslené postavičky také jsou mimo mě, jako třeba teď Mimoni a narozdíl od tebe bydlím v Ostravě a do Prahy ani do Brna moc nejezdím, sama nevím proč. V Brně jsem byla a líbilo se mi tam, ale není tam za kým nebo s kým jet :D Také vedu obyčejný život bohužel bez neobyčejného kluka a skáču radostí dva metry, když se mi na blogu objeví nový čtenář :) Prostě super post!

    Ostrava Random

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak věřím, že v Ostravě máte také spoustu zajímavých věcí, já se tam chystám do zoo :-)

      Moc děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  7. Já sice v Praze žiji, ale jenom proto, že jsem poznala svou životní lásku v Ostravě, od kud pocházím a ta si mě přetáhla sem. Stále si tady na spoustu věcí nemohu zvyknout. Není jediný tvůj názor, se kterým nemůžu nic jen souhlasit! Všichni chodí běhat, protože je to in! Chodí do fitka, protože je to in! Musí mít nejnovější kolekci čehokoliv a i když si já relativně mohu dovolit cokoliv, vystačím si se vším co mi dobře slouží. Své věci mám ráda a bytostně nenávidím v tomhle ,,oboru,, dnešní dobu. Zrovna dnes jsem si projížděla své staré fotografie, blog z roku snad 2011 a hodně se vše změnilo :(. Strašně bych si přála zastavit v určitých věcech tehdejší dobu, protože dnešní vymoženosti manipulují s lidmi ať je to cokoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se obávám, že to bude horší a horší, snad se nám ale povede udržet si to na našich blozích stále stejné.

      Vymazat
  8. Tak tímhle příspěvkem sis právě získala jednoho čtenáře navíc :-D. Mám to úplně stejně ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, tak nás tu nakonec bude i víc. Snad se Ti s naší kupkou "normálních lidí" bude líbit :-)

      Vymazat
  9. Parádní článek, jdu hned prozkoumat zbytek blogu! Já si teda dělám freshe, protože mi to fakt chutná, ale i tak nemusím každý den ukazovat světu, jaký zrovna. I když teď spíš letí smoothie než freshe, na to bacha! :D Vlastně nemám instagram :( :D Ale na Prahu mi nešahej, v Praze jsou i prima lidi! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)