pondělí 15. června 2015

Bílé sako – recenze nákupu




Doba dodání: cca 14 dnů.

Cena: 635,- Korun 

Cena dodání: zdarma


Foto prodejce:



Moje fotografie:



Popis prodejce:

Dámský kabátek v černém či bílém provedení je zdoben nažehlenými ozdobami. Skvěle doplní elegantní šaty i džíny s tílkem.

Vlastnosti:
·         Materiál: bavlna
·         Barva: černá, bílá
·         Velikost: 3, 4

Rozměry:
·         Ramena: 34 / 36 cm
·         Hrudník: 86 / 90 cm
·         Rukáv: 62 / 63 cm
·         Délka: 52 / 54 cm


Moje dojmy:

Sako jsem si koupila bílé. Velikost bude sedět určitě S-M-L, já sama mám S/M a mám ho volnější. Protože jsem malá, tak mám delší rukávy, ale od začátku jsem si je ohrnula a nosím je jako tříčtvrteční. Víc se mi tak sako líbí a navíc do teplého počasí, které teď panuje, je to ideální.

S materiálem nemám problémy. Je měkké a pevnější.

Vytkla bych mu jen kovovou aplikaci, z které mi hned několik plíšků odpadlo. Naštěstí nejsou do saka vraženy, takže po odpadnutí plíšků, není nic vidět (žádné dírky, pozůstatky lepidla). Nikdo nepozná, že je na něm něco jinak (to by Vám asi musely odpadnout všechny).


Shrnutí:

Hodí se ke všemu. Nosím ho k riflím i k sukni. Navykla jsem si s ním chodit, když je po ránu ještě chladněji. Výhodou je, že když se odpoledne vracím domů a je horko, sako se dá v klidu „poskládat“ (já ho namačkám) do tašky a nemusím se s ním tahat. Nemačká se (to bych opravdu poznala, když ho zmuchlané tahám ven J).

Jsem s ním spokojená a teď jsem ho nosila denně, dokonce se ani moc nešpiní, jak bývá u bílého oblečení zvykem.


Krásný začátek týdne,

Teress


1 komentář:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)