pátek 14. listopadu 2014

Svatomartinské slavnosti

Jak si žiju projekt – tak jak má být


Úvodní článek k tomuto projektu najdete zde (klik). Dnes jsem se rozhodla napsat ho tak, jak si to Rachel představovala, tak uvidíme, co z toho bude J

Středa


8:30
Vstávám a dělám si k snídani topinku. Ano, snídám opravdu zdravě. Dívám se na opakování Ulice, protože jsem ji včera kvůli keramice nestihla.
10:00
Udělala jsem si kávu (další zdravá věc) a píši článek o Brandnooz boxu na blog.
12:00
Hraji Candy Crush, nějak mě to v poslední době zase chytilo. Udělám pár kol, pak se na jednom zase seknu a spotřebuji všechny svoje životy. Ach jo.
13:00
Dělám si k obědu topinku. Zase.
14:00
Umývám nádobí. Moc mě to baví :-/
14:30
Třídím, upravuji a tisknu fotky na jeden vánoční projekt. Říkám si, kde jsem potratila všechny fotky z dřívějších dob. Hlavně, že pořád všechno fotím a pak nemůžu žádné najít. Měla bych si v nich udělat větší pořádek.
16:00
Chystám se do města. Je to fajn si na tom občas dát záležet a vidět, že mi to opravdu sluší.
17:00
Utíkám na šalinu. Jdu zase pozdě.
17:30
Vyzvednula jsem Božského v práci a jdeme na Svoboďák na Svatomartinské slavnosti.
18:00
Koupila jsem si degustační skleničku a popíjím víno. Jako Každý rok zjišťuji, že Svatomartinské mi nechutná tolik, jako to co mohu pít po celý rok. I přes to si dám dvě plné skleničky. Když už jsem si tu skleničku pořídila, byla by škoda ji nevyužít.
Dáváme si s Božským husu se zelím. Divím se, jak mi chutná. Před dvěma lety bych ji asi nestrčila do pusy a teď si ji dobrovolně dávám.
Dobře jsem se najedla. Prohlašuji Svatomartinské slavnosti na Svoboďáku za jednu z nejpovedenějších akcí, co se tam tento rok dělo. Kam se hrabou Vánoční trhy, kde si člověk, může koupit jen spálenou klobásu nebo bramborák z chleba.
20:00
Poprvé jedu s Božským na skútru a užívám si, jak moje helma na každé nerovnosti buchne do té jeho. Je to super, jak mě vždycky poleká to ťuknutí, že málem sletím na studenou a tvrdou silnici.
21:00
V televizi zase nic nedávají. Přepnu na Smíchov a dívám se po milionté na Dva a půl chlapa. Líbili se mi Zlatá sedmdesátá, ale místo nich teď dávají Millerovi, už vím, že mě tento seriál fakt bavit nebude. Ale to jsem říkala celou první sérii sedmdesátek. Je to jednoduchý, když člověk nemá moc na výběr.
22:30
V té televizi je fakt kulový. Jdu radši spát a budu z toho mít víc.


A co Vy moji čtenáři, měli jste Svatomartinskou husu? A víno? A chodíte také na nějaké Svatomartinské slavnosti? A byli jste na těch v Brně? Jestli ne, můžete to ještě napravit, protože mám dojem, že jsou až do neděle.
Mějte se krásně,

Teress

2 komentáře:

  1. Svatomartinske mi obvykle chutna, nemam s nim problem stejne jako s ostatnimi viny :-D Ale tesim se na trhy na Zelnaku, pokud ty opravy stihnou (momentalne jsem mimo republiku, takze nevim) ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pak měla to Svatomartinské ještě Rosé a to mi chutnalo moc, asi záleží na tom, na co člověk zrovna narazí.

      No já doufám, že stihnu, na Zelňáku bývají ty vánoční trhy nejnormálnější.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)