středa 12. listopadu 2014

Podzimní Brandnooz box

Před týdnem mi přišel nový Brandnooz box, tentokrát s nádechem pestrobarevného podzimu. I když podzim letos podle mě skoro žádný nebyl. A už tu máme Martina, který jen čeká na to, až nám snese plnou dávku sněhové přikrývky, není od věci si připomenout, že přece jen nějaký podzim byl. Já sice moc nechápu, co měl obsah boxu s podzimem společné, ale to nechám posoudit Vás.


Obsah říjnového Brandnooz boxu:


Knorr bohatá šťáva (2 ks) – Jedná se o tekutý bujón, který slouží primárně k přípravě omáček. Já mám tyto tekuté bujóny raději než ty v kostce. Hlavním důvodem je to, že se rychle rozpustí, takže je možné ho přidat až na konci vaření. Sice nejsem takový gurmán, abych poznala rozdíl mezi tekutým a tuhým bujónem na chuti, ale to nic nemění na tom, že mi tento vyhovuje daleko více.

Vitana Bešamelový základ – Můj postoj k tomuto výrobku je negativní, už od doby kdy jsem na něj viděla reklamu. Sice jsem ho ještě nezkusila, takže nevím, jaký je, ale udělat si doma bešamel je otázka pěti minut a vyjde daleko levněji.

Kand Hořčice Delikates

Chocoland jsem kávová – Čokoládová tyčinka s příchutí kávy. Byla dobrá.

Mentos Rainbow – Zvykla jsem si, že mentosky se v boxu vyskytují častěji. Já je mám ráda už od dětství, a proto je vždycky radostně po odklopení víka vítám.

Chocoland Herba – Gumové bonbóny s příchutí zázvoru. Mají osvěžit a protáhnout krk, podpořit zdraví a zlepšit náladu. A rozhodně nefungují, připomínají kyselé žížalky od Joja a zázvor jsem v nich vůbec necítila.

X-life Krtečkovy bublinky – Dětské šampaňské.

Jumex Anans 100% džus – Dala jsem si ho včera k snídani a byl opravdu výborný. Myslím, že jsem nikdy neměla lepší. Chutnal jako něco mezi šťávou z plechovky od ananasu a ananasovým džusem od Relaxu. Také se mi moc líbí, že si ho můžete koupit jen v 500 ml lahvi, z které se dobře pije a tak si ho můžete dát prakticky kdekoliv.

Apple Cider – Velmi dobrý.

Jako bonus jsem si vzala alkoholický nápoj Nordic Ice Apple. I když už mám doma dvě láhve, ještě jsem neotevřela ani jednu, takže vůbec nevím jaký je.

Shrnutí:
Nejlepším výrobkem z boxu pro mě byl ananasový džus, který mi moc chutnal. Naopak nejhorším byly želé bonbóny s příchutí zázvoru. Tento box, pro mě určitě nebyl tím z těch lepších, co už jsem od Brandnooz boxu měla, ale je mi jasné, že se nedá vždy zavděčit všem.


Zaujal Vás Brandnooz box a chtěli byste si ho taky pořídit? Navštivte stránku Brandnooz boxu zde (klik).

Základní informace o Brrandnooz boxu jsem Vám už na blogu psala a můžete si je přečíst zde (klik).

Co si milí čtenáři o tomto vydání myslíte Vy?


Teress

1 komentář:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)