pondělí 18. listopadu 2013

Těstovinová placka


Krásný začátek týdne Vám přeji,

já jsem pořád nemocná, takže ležím v posteli a snažím se co nejrychleji uzdravit. Hlavně z toho důvodu, že ve čtvrtek, mám mít u sebe doma, Pizza party a nerada bych to rušila.
A teď už necháme být informace o mém zdravotním stavu (stejně to nikoho nezajímá J) a vrhneme se na dnešní cook článek.

Kdo má rád těstoviny? Já je miluju! Nekecám, mohla bych je jíst každý den. Miluju je na všechny způsoby, studené i teplé, se sýrem i bez sýra. Jednou novinkou co se u nás objevila nedávno je těstovinová placka. Tolik mi zachutnala, že jsem si řekla, že sem recept prostě dát musím. Navíc příprava je docela nenáročná a těstoviny jsou dobré i za studena. Vzala jsem si je v krabičce do školy a byl to dobrý oběd. Alespoň jsem všechny kolem mě odpoledne neotravovala svým kručením v břiše, což se mi občas stane J.


Suroviny:
Půl balíčku těstovin (šroubky), 2 vejce, 2 rajčata, jedna pikantní klobása, 100 g sýra gouda, nasekaná petrželová nať, olivový olej, sůl, pepř.

Rajčata a klobásku nakrájejte na menší kousky.
Těstoviny uvařte ve vodě podle návodu a slijte vodu. K těstovinám do hrnce přidejte vajíčka, nakrájenou klobásku a rajčata, petrželku a na hrubo nastrouhanou goudu. Osolte, opepřete a důkladně promíchejte. Na větší pánvi rozpalte olivový olej a vyklopte do ní těstovinovou směs. Poté dejte na pánev pokličku a na středním plameni smažte asi 15 minut.
V téhle chvíli přijde horší fáze, kdy musíte těstovinovou placku na pánvi otočit. Já jsem to udělala tak, že jsem si vzala velké prkýnko na krájení, položila jej na pánev, otočila, tím pádem mě placka vypadla na to dýnko. Potom jsem ji jen sesunula do pánve a tuhle blbou fázi měla za sebou. Druhou stranu placky jsem usmažila stejně jako tu první a voala… Jídlo je na světě.

Přeji dobrou chuť.


Teress

2 komentáře:

  1. vyzera to celkom lahko :)

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)