sobota 16. listopadu 2013

Pojďte ke mě na návštěvu

Krásný sobotní večer moji milí čtenáři,

i když jsem měla v plánu podniknout dnes spoustu věcí, nakonec jsem zůstala doma. Jsem nějaká nachlazená, bolí mě v krku a hlava. Nic příjemného to není. Tak proč byste dneska nemohli jít za mnou na návštěvu Vy? Ráda Vás u sebe v jídelně přivítám. I když mám byt maličký jsem si jistá, že se sem všichni vejdeme. Tak na co ještě čekáte?



Přestože jídelní kout opravdu není velký, nemohla jsem odolat a koupila jsem snad největší stůl, co jsem potkala. Bez problému se k němu vejde šest lidí a ještě zbyde kupa místa. Hodně ráda jím, takže jsem ráda, že mám místo, kde se můžu s přáteli v klidu posadit a dát si něco dobrého. Po jídle vždy přijde vhod káva, nebo máte raději teď v zimě čaj? Můžu Vám nabídnout obojí a osladit si můžete levandulovým cukrem. Je opravdu dobrý a každému nápoji dá něco navíc. Výroba byla velmi jednoduchá, prostě jsem koupila lékařskou levanduli a promíchala ji s krystalovým cukrem. Cukr už se takto luhuje přes čtyři měsíce, takže je vážně krásně voňavý.


Uprostřed stolu mám talíř s podzimní výzdobou. Mám ráda podzim a ráda si dekoruji byt vším, co jde. A musím se přiznat, že při sběru kaštanů (které jsem sbírala asi po deseti letech) jsme si s Božským užili spoustu legrace. Kaštany jsem využila na více místech. Dala jsem je do skleniček od svíček z Ikeii, které jsou položené na okně, a taky ke svíčkám (opět Ikea).



Celkově mám strašně ráda svíčky a teď, když se brzy stmívá je pálím o to víc. Proto jsem si objednala svoje první Yankee Candle, na fotce je zrovna Yankee z vánoční kolekce a voní opravdu božsky. Můžu vám ji doporučit. Pokud byste si ji chtěli doma také zapálit tak na e-shopu yankee svíčky je mají právě v akci.



Na co jsem v poslední době nejvíce pyšná, jsou moje nové prostírky. Jsou korkové pevné, na stole se neposouvají a krásně drží. A moc se mi líbí jejich design, je takový veselý a každý kdo přijde na návštěvu tak se na tom obrázku vždy zasekne. A kouká. A kouká. A já vždy musím chvíli počkat, až si pořádně obrázek prohlédne, abychom mohli dál pokračovat v konverzaci. Klidně se na ně také zadívejte, já počkám……

To je vše co jsem Vám dnes chtěla ukázat. Doufám, že se Vám u mě líbilo a příště přijdete zase. Děkuji za návštěvu a přeji příjemný zbytek večera.


Teress

6 komentářů:

  1. Veľmi pekné :) Najmä tie prostírky :) Aj tebe pekný večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za pozvání, návštěvu jsem si užila ;-). Co se týče prostírání, mám tyhle obrázky moc ráda. V létě jsem si přivezla z Paříže podtácky, taky malované a furt na ně musím koukat :-). Brzy se uzdrav, Teress! LadyAllila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podtácky jsem teď taky viděla krásné a plánuji dokoupit :)

      Vymazat
  3. Ahoj Teressko, na prostírky jsi pyšná právem, jsou nádherné. A vůbec všechno - moc jsem si návštěvu u tebe užila. ♥
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)