úterý 2. dubna 2013

Rekapitulace kosmetiky – březen 2013


Hned se vrhneme na spotřebovanou kosmetiku za březen. Musím se pochválit, jelikož mi přijde, že jsem toho spotřebovala docela dost a dokonce i takové velké balení.



1. Mýdlové konfety (Bath room) – Dostala jsem je asi před rokem od mamky jako dárek z nějakého výletu. Vzhledově byly tak krásné, že jsem si je pořád šetřila. Až teď jsem si řekla, že bych je měla spotřebovat, dřív než projdou. Byly to takové ty mýdlové růžičky a moc krásně voněli. Do vany jsem si je dávala po dvou až po třech a byla jsem s nimi spokojená. Krásně pěnily a voněly, kdybych je viděla někde prodávat tak bych je taky někomu koupila… Je to opravdu pěkná a užitečná věc na dárek.

2. Tělové máslo Milk and Honey (NevO) Když mi tohle máslo přišlo v některém z boxů, nebyla jsem z něj vůbec nadšená. Strašně se mi nelíbil ten obal a ta vůně mě taky nijak neoslovila. Pak jsem ho začala používat a musím uznat, že jsem ho odsoudila moc brzy. Když zapomenu na ten šeredný obal, máslo mi opravdu vyhovovalo a kůži jsem po použití měla nádherně jemnou. Pokud jste ochotni dát 700,- za tělový máslo, do tohodle určitě jděte.

3. Výživný krém s ceramidy (Ryor) – I když je krém určen pro normální a smíšenou pleť, je hodně mastný. Mohla jsem si ho natírat jen na noc, protože se hodně ale hodně pomalu vstřebával. A stejně, když jsem se ráno probudila, měla jsem pleť hodně suchou. Takže krém je k ničemu.

4. Koupelová sůl (Sparitual) – Takže sůl stojí přes 580,-Kč?! A já ji měla tak na dvě použití a i tak jsem měla co dělat abych ji použila. Tak šíleně mě smrděla, že se to ani nedá popsat, navíc vůně (smrad) byla tak intenzivní, že mi z ní ještě na dost dlouho načuchla koupelna. Hlavní složkou je olej z Pelargonie, tak asi mi tahle vůně opravdu nesedí. Doufám, že už se s ní nikdy nesetkám.

5. Sensibio Mask (Bioderma) – O masce a micerálce chystám článek, takže se tu moc rozepisovat nebudu. Ale maska je dobrá pro lidi se suchou pletí, protože vůbec nevysušuje. Já si ji pořídím na příští zimu, protože to mám velmi přesušenou a citlivou pleť.

6. Přírodní koupelová sůl/meduňka (Matura) – Tak tyhle soli jsou tak úžasné, že jim chci věnovat celý článek. Můžu jen napsat, jděte do toho, protože jsem ještě neměla lepší sůl do koupele.

7. Čistící proužky na nos (Nivea) – Proužky mají důkladně odstraňovat černé tečky a vyčistit póry. Ale nedělají ani jedno ani druhé, jsou totálně k ničemu! Naštěstí už žádné jiné nemám, takže už je v životě snad používat nebudu.

8. Čistící proužky na nos (MontagneJeunesse) – Tyhle proužky jsem si koupila kvůli jásavým reakcím všude na blozích a fb. Očekávala jsem od nich zázraky, které se bohužel nekonaly. Nějaké tečky mi to sice nabralo ale opravdu minimum.

9. Dvoufázová odličovací emulze (Ryor)Recenze psanázde. Jen bych k ní ráda dodala, že já tenhle odličovák koupila u své kosmetičky, proto mám větší a levnější balení. Můj odličovák je určen pouze pro kosmetické salóny a je bezvadný. Takže jestli máte tu možnost, zabruslete do kosmetického salónu a kupte si odličovadlo tam. Vyplatí se to!

10. Obnovující pleťové ampule/černý kaviár (Avon) – Ráda na ně vzpomínám a zřejmě si je znovu pořídím. Recenzi najdete zde.

11. Mask of magnaminty (Lush) – Doporučuji! Já už používám nové balení. Recenze je tady.

12. Bohatá nadílka (Lush)Článek tu.

13. Golden Wonder (Lush) – Za 160,- Kč si můžete koupit cokoliv jinýho než tady ten zlatej balistik od Lush, a taky to udělejte. K tomu si za dvě koruny kupte modrý potravinářský barvivo a nasypte jej do vany. Účinek bude naprosto stejnej jako s tímhle balistikem.

Takže třináct spotřebovaných věcí. To je na mě docela dost. Většinou mám tek pět. A co nového jsem si pořídila? Tak jestli správně počítám tak je to dvacet čtyři věcí. Z toho jsou dva olejíčky, co jsem vyhrála v giveaway (jupí!!! Moje první výhra). Šest věcí bylo v SenzaBoxu, takže to není moje svobodná koupě :) (já vím, vymlouvám se :)).


Suma sumárum:
Spotřeba -13

Nový +24

Takže za březen mi doma přibylo 11 věcí, což se mi moc nelíbí. Takže duben bude ve znamení kupovat co nejméně kosmetiky:). A rozhodla jsem se, že si tento měsíc nepořídím žádný beauty box.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)