pátek 18. března 2016

Únorový Restaurant Day opět v Piknikboxu


Čtvrt roku uběhlo jako voda a v Piknikboxu se konal další Restaurant Day. (Více o Rastaurant Day se dozvíte v předchozím článku – odkaz.)


Tentokrát jsem se těšila o poznání víc než minule a měla jsem k tomu hned několik důvodů:


Věděla jsem, co můžu čekat.
Konečně přestalo pršet.
Na faceboku byli potvrzeni velmi zajímavý účastníci.
Koupím si Cupcake (mňam).


Vzhledem k tomu, že se celá akce odehrává ve větším parku a já taky ne vždy vše dojím, je přítomnost psa vlastně takovou malou nutností. Fíka dostala fešnou bundičku a vyrazila s námi.



Vyšli jsme stejně jako posledně, ve stejný čas a se super náladou. Na místě nás ale čekalo překvapení v podobě většího množství lidí a tvořících se front u stánků.


Pohánění chuťovými buňkami jsme se zařadili do zástupu lidí čekajících na polévku. Nezapomeňte, že když se účastníte něčeho, kde stále jíte, je polévka velkou nutností. Připraví a hlavně roztáhne žaludek pro další pochoutky. Ovšem, ne vždy je toto tvrzení pravdivé a moje thajská polévka od Moniky a Dany mě docela zasytila, aby ne, když byla plná nudlí a masa. Na výběr jsme měli ze dvou thajských vývarů vepřového/hovězího (nemůžu si vzpomenout, jaký to byl) a kachního, já ochutnala oba a i když mi kachna moc neleze, ten kachní byl lepší. Po těchto vývarech se jen zaprášilo, a proto jsme byli vděční za to, že nás napadlo jít ke stánku hned. Když jsme za malou chvíli stáli vedle u Vaříme Pikle (odkaz) a vyčkávali na Kari, holky už měli vyprodáno a končily.




Na kari jsme si opravdu počkali, odhaduji to na půl hoďky, ve frontě jsme si stihli sníst i jejich polévku Tom kha kai, která byla hrozně dobrá a hrozně horká a já si (samozřejmě) hned spálila jazyk.

Obávám se, že díky mému perfektně spálenému jazyku jsem už z jídla neměla takový požitek, jaký jsem mohla mít. Proto potom co jsem snědla Indické kari s dýní (stále od Vaříme Pikle) jsem už tak nějak neměla na nic chuť. Vlastně pořádně nevím, jak to kari chutnalo, ale na Restaurant Day ho byla celkem slušná porce a za dlouhé čekání určitě stálo.



Se spáleným jazykem jsem si dala přímo v Piknikboxu kávu, na kterou mě holky pozvaly za poslední článek (odkaz), za což jim ještě jednou moc děkuji. Pokud někdy půjdete kolem, na kávu si určitě zajděte. Je tam taková správná atmosféra, navíc si můžete na okýnku vzít výborné sušenky a nikdo se na Vás nedívá blbě, když si jich berete víc. Dobře, někdo možná ano, já jsem se na paní, která si jimi plnila dlaně, dívala dost blbě. Jenže já se dívám blbě často, takže si z toho nemůže nikdo nic dělat a hlavně si myslím, že normální člověk nevezme půl piksly sušenek, jen protože jsou zadarmo.


Na cestu jsem si koupila čokoládové lanýže od Terezy (odkaz). Vzala jsem prakticky od každého jeden (každý dvacet korun). Chutnal mi takový růžový kulatý jahoda a bílá čokoláda, ten někdy zkuste.

Samozřejmě jsem nemohla vynechat ani makronky od Hanky (odkaz) a cupcaky od Tytyny (odkaz). Bohužel u cupcaků jsem prošvihla ty lepší kousky, protože jsem na k Tytyně došla pozdě, takže jsem musela vzít to, co zbylo a můj oblíbený se slaným karamel to jako na potvoru nebyl. I tak mi nic nebránilo tomu, abych si jich odnesla pěknou várku domů, kde jsem se na ně okamžitě vrhla.



Restaurant day byl opět super!

Skladba stánku s jídlem se mi zdála o dost povedenější, protože jsem mohla ochutnat spoustu jídel, které jsem vůbec neznala. Naproti tomu bych uvítala stánečků více, díky nárůstu návštěvníků se ne na všechny dostalo a domnívám se, že na příštím RD, který se koná v květnu, bude zřejmě pěkně narváno.

Příští RD se koná 21. května.

Přijděte se také podívat, a pokud bude hezky, nezapomeňte si vzít deku, park je k pikniku jako stavěný a když Vám uvaří někdo jiný, je to teprve ta pravá zábava! (odkaz na událost)


Jsem jediný blázen, který tak miluje Cupcaky, že si jich vždycky odnese tolik domů? Nevíte o nějaké zajímavé akci, kde jde především o jídlo?


Krásný zbytek týdne,

Teress


3 komentáře:

  1. Já chodívám občas na oběd do bezlepkového bistra Fresh Freaks na Antonínské a skoro vždycky si nějaký ten jejich cupcake odnesu, mají je moc dobré. Jen mě štve, že pořád zdražují, jeden cupcake už stojí přes 40 korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to vůbec neznám, díky za typ. Mě přijde, že ty cupcaky jsou všeobecně drahý všude, hlavně v Brně je draho...

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)