pátek 23. ledna 2015

Brandnooz box – prosinec

Krásny páteční den moji milí čtenáři, dnes se podíváme na prosincový Brandnoozbox. Doufám, že se Vám článek bude líbit a přeji Vám dobrou chuť.

Pamatujete jak jsem si tu minule stěžovala na Českou pouštu (článek zde)? Tak dnes mám názornou ukázku toho, jak pošta doručuje balíky (viz foto níže):



Co mě tentokrát zklamalo byl věrnostní program Brandnooz boxu. Na oficiální webové stránce sbíráte body za hodnocení produktů, které můžete vyměnit každý měsíc za jeden výrobek, který Vám bude doručen v příštím boxu. Množství výrobků je vždy omezené a proto se Vám může stat, že na Vás prostě nezbyde. Většinou je na výběr ze tří variant, z nichž můžete vybrat jen jednu. Na mě tentokrát “zbyla” Krtečkova sodovka, která mi ovšem nebyla doručena. Důvod mi byl sdělen v e-mailu:

Milá(ý), Noozie,
v rámci prosincového věrnostního programu jste si do svého boxu zvolili "Krtečkovy bublinky" navíc zdarma. 
V předvánočním shonu bohužel nastala situace, kdy jsme se trochu přepočítali, a tak tento produkt nemůžeme poslat všem z Vás, kteří si tento bonus zvolili. 


Ono stát se může ledascos, ale, když už mám tyto výrobky omezené na určité kusy, to znamená, že se nedostane na všechny, tak alespň vím kolik těch omezených kusů mám.  Samozřejmě, že mi výrobek budde zaslán  v dalším boxu, ale pokud bych ho nezakoupila tak by mi prostě nedošel. Také je možnost zažádat si o vrácení bodů, ale co si budeme povídat, ty body jsou na nic.


Obsah prosincového boxu:



Časopis Apetit – OK – Mám moc ráda časopisy o vaření a byla bych ráda, kdyby se v boxu vyskytovali častěji.

Megafyt (horká švestka) – OK – Výborný čaj na zimní večery. Chutná jako švestka se skořicí (což samozřejmě má).

Tyčinky Bohemia (sýrové a slané) – OK – Ten, kdo vymyslel sýrové tyčinky byl prostě mistr! Neumím si bez nich svět ani představit. Máte také tak rádi sýrové tyčinky?

Brusinky Kand – OK – Jsou husté a chutnají jako brusinky, ne jako marmeláda.

Blitters (žvýkačky) – OK – Já je sice ráda nemám, ale pokud je člověk nezná, myslím, že je to dobrá zkušenost. O těchto žvýkačkách jsem psala celý článek (najdete ho zde).

Tatarská omáčka na bagety (Hellmann’s) – OK – Tatarka se doma neztratí, my už ji máme skoro snězenou. Moc se mi líbí obal, jelikož se v něm tatarka nekazí a vydrží daleko déle, než když ji máte v klasické skleničce.

Lízátka Nimm2 (2x) – OK – Jedno jsem měla a bylo moc dobré. Už se těším na to druhé.

Jumex nectar broskev – OK – Nejlepší příchuť je ananasová, tato mě moc nezaujala, ale mám ráda džusy a vypiju všechny.

Balconi Mix Milk - ? – Nejím.

Desperados – OK – Duše pijana jásá! Desperados jsem v anglii pila pořád, a pořád mi dost chutná. Dobrá alternativa pro nepivaře, kteří nechtějí trhat partu.

Penam Zlatka (mouka) – OK


Toto vydání boxu se mi líbilo, jsem nespokojená jen se službami pošty, ale to jsem rozebírala posledně, takže k tomu se nehodlám dopodrobna vracet. Pokud by takový obsah byl vždycky, to by se mi ty recenze psaly jedna báseň.


Nejvíc jsem byla překvapená a potěšená asi z lízátek od Nimm2, a co by chutnalo nevíce Vám?

Krásný víkend Všem,
Teress

5 komentářů:

  1. Povedený box :-) Mě by nejvíc potěšil časopis a k jeho pročtení bych si otevřela Desperados :-) A o službách pošty nemluvit :X

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře, já bych byla spokojená asi s celým obsahem boxu, jsem jedlík :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych byla spokojena.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem zas tak nadšená nebyla, ze všech boxů, co jsem kdy měla mi ten první, co uváděli na trh minulý prosinec, připadal nejnadupanější...Škoda, jinak časopis je fajn, no..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, snažili se aby si lidi box oblíbili a pak to šlo pomalu dolů..

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)