neděle 27. dubna 2014

Káva nebo čaj?

To mě jednoho dne zase Božský naštval. Měl problém se žaludkem, skuhral mi doma jak ho to bolí, tak jsem mu nastolila dietu. Ona taková dieta je fajn, ale k tomu se musí hlavně dodržovat nějaký pitný režim. Doma jsem si ho ohlídala, ale když šel do práce, byl na to chudák sám. Nic mně nevadí tolik, jako, když v té práci vypije litry kafe. A přitom doma si kávu za celý den třeba ani nedá.

zdroj
Já osobně nic proti kávě nemám, ale nevyhledávám ji. Ve škole jsem si v automatu dala raději velký kelímek horké čokolády a bylo mi po ní rozhodně lépe. V zimě mě bylo tepleji, před zkouškou klidněji a nechtělo se mi po ní spát. Nevím proč, ale po kávě jsem taková malátná. A prej, že po kávě člověk neusne. Na mě zřejmě takto působí zelený čaj. Kdybych si dala večer zelený čaj, tak usnu až nad ránem.

Ale co bude, až budu pracovat? Proč většina lidí začíná svůj pracovní den kávou? Já sama, když jsem chodila na jakoukoliv brigádu, tak jsem si to kafe také ráno dala. Že bychom měli spojený pracovní den s kávou? Anebo na nás (podle mě logičtější odůvodnění) působí americké filmy, kdy každá hrdinka utíká do práce s obrovským papírovým kelímkem (nejlépe od Starbucks)?

Jaký mate názor na kávu vy? Dáte si raději čaj jako já anebo doma už raději disponujete vlastním kávovarem?





Teress

12 komentářů:

  1. u mňa vyhráva káva. Kdekolvek a kedykolvek volim kávu pred čajom. Čaj pijem iba ak som chorá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových znám taky hodně :-) No pokud ji nevypiješ litr denně, tak to ničemu nevadí :-)

      Vymazat
  2. V zimě jsem čajová, miluju domácí pečený čaj s tunou cukru a rumu :D . V létě nemám na nic teplého ani pomyšlení, takže to vyhrává ledová káva se zmrzlinou. Takže u mě je to tak 50:50. Největším favoritem kromě obyčejné vody je u mě kakao, to je od dětství na první příčce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledovou kávu se zmrzlinou piji také, na ni jsem úplně zapoměla. Ta je taky výborná a slaďoučká:-) Skoro jak kakao:-)

      Vymazat
  3. Já kávu nepiju, protože mi nedělá dobře. Ale zato mám moc ráda čaj. Především zelený s různými příchutěmi. V poslední době mám nejraději - zelený čaj s příchutí jahod a citronové trávy Pickwick ♥

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem strašný barbar. Kafe piju, ale jen na chuť, co nejslabší, rozpustné. :D
    Čaj nepiju skoro vůbec.
    Oboje piju slazené.
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A piješ vůbec něco teplého :-) ?

      Jinak barbar určitě nejsi, každý ať si pije, co mu chutná. Nemá smysl pít něco jen kvůli tomu, že to pije půlka republiky.

      Vymazat
  5. Ja osobne mám kávu rada a asi žijem v prehistorickej dobe, lebo k Starbucks som sa dostala asi pred rokom :D Aspoň v tomto prípade si nemyslím, že na vine je Amerika (jj zázraky sa stávajú) Nebolo to zlé, ale mala som úprimne aj lepšie. Myslím, že z toho netreba robiť vedu. Ak sa potrebuješ nadopovať káva je síce riešením, no po nejakej dobe si zvykneš a nič to s tebou nespraví...Každý na ňu reaguje inak (ty si napr. ešte viac ospalá :D). Na niekoho káva neúčinkuje vôbec... Ja si zas spájam čaj s chorobou, takže len tak počas dňa ma ho piť nenapadne. No keď už, oboje musí byť poriadne sladké, na tom si potrpím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla starbucks jednou v životě...nejde přece vůbec o to, jakou značku si v tom kelímku s kterým pobíháme po městě nosíme :-)

      Jinak máš určitě pravdu.

      Vymazat
  6. Mám doma malý pákový kávovar a dobře uvařenou kávu mám moc ráda. Ale piju ji spíš na chuť, než že bych bez ní nevstala....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pít ji na chuť je podle mě to nejdůležitější. Děláš dobře :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)