pondělí 9. ledna 2017

To nejlepší z roku 2016


Krásné pondělí milí čtenáři, jak jste určitě poznali dle nadpisu, dnes tu pro Vás mám to nejlepší z roku 2016 (alespoň podle mě).
Jaký jsem tedy viděla nejlepší film? Která kniha mě nejvíce zaujala? A co takhle nejčtenější článek na blogu? Přesně to a ještě mnohem více se dozvíte v dnešním článku.

Nejčtenější články na blogu

Nejnavštěvovanějším článkem na blogu se stal článek s názvem Food Park na Malé Americe (odkaz), také se Vám líbili články jako DIY - Dekorace pomocí tavné pistole (odkaz) a Čtení do mrazivých dnů (odkaz, odkaz).
 
Dekorace pomocí tavné pistole



Nejzobrazovanější články bez ohledu na rok, kdy byly napsány, jsou Kde získat vzorky zdarma z roku 2013 (odkaz) a Jak zhubnout a skoro se (ne)zbláznit z roku 2015(odkaz).


Facebook

Nejoblíbenějším příspěvkem na faceboku se stala fotka s Fíkou a Brandnooz boxem, která měla neuvěřitelných 1,7 K zaujetí.

Stejně má vždy ze všeho největší radost Fíka aneb proč se do toho jako nemůžu vrhnout a do všeho si kousnout.


Myslím, že oblíbená je u Vás především Fíka, jelikož každá fotka s ní sklízí neobvyklý úspěch.

Chtěla jsem napsat "klidný kafe" po práci, ale s Fíkou moc klidu nemám. — (ledová káva)


Kromě mého psa (který je, jak se zdá úspěšnější než já) máte také rádi příspěvky z různých barů a hospod, jako třeba tento:
Když jste s jednou skvělou osobou v moc příjemném brněnském podniku. Jinak dávám fotky a (nejen) kritizuju restaurace (bary atd.) taky na Zomatu (aplikace Zomato), kde jsem jako Teress. Tím chci jen naznačit, že kdybyste mě neměli dost, můžete (nejen) mě sledovat i tam. Krásnou neděli Vám všem. — (všechno, co můžete jíst) v místě Parodie


Instagram

Nejlepší fotky Instagramu jste už mohli vidět na fb, ale kdyby je náhodou někdo propásl, tady je koláž devíti nejoblíbenějších.





Mimo blogovou sféru se najde nemalé množství dalších pěkných věcí, které se v roce 2016 objevily.



Nejlepší knihy

Rok 2015 byl na knihy skvělý, doporučovala jsem Vám hlavně knihu Marley a já (David Frankel) a Alice v říši divů (a taky před zrcadlem). V roce následujícím jsem lepší knihy nečetla. A to jsem četla hodně. Bohužel jsem si vybírala knihy, co četl celý „blogo-svět“ jako P. S. (Geislerová) a Sněží, Sněží… (John Green) a ty nestály za nic.
 
Opěvovaná kniha byla pro mě jen zklamáním.



Pokud máte rádi Harryho Pottera, určitě si přečtěte „další díl“ Harry Potter a prokleté dítě. Literárně to sice zázrak není, ale už z nostalgie se Vám líbit bude. Navíc se kniha čte dobře, děj je svižný, a pokud nebudete pátrat po pravidlech cestování časem i zábavný.


Filmy roku

Letos jsem v kině byla (na můj úsudek) opravdu často, a ačkoli se mi hodně líbil nový Deník Brigit Jonesové (Bridget Jones's Baby, CSFD 76%), myslím, že jsem se v úsudku nechala strhnout davem, protože podruhé už mi celý film tak vtipný nepřišel.

http://img.csfd.cz/files/images/film/posters/161/135/161135300_483509.jpg?h180

Nejvíce se mi zapsal do paměti animák s názvem Malý princ (The Little Prince, CSFD 82%). Také nemůžu opomenout Fantastická zvířata a kde je najít (Fantastic Beasts and Where to Find Them, CSFD 78%), kde byly krásné efekty, hudba a hlavní hrdina byl opravdu kouzelný (i když někdy byl takový pokroucený).
 
Zdroj: http://img.csfd.cz/files/images/film/posters/160/340/160340975_b58460.jpg?h180


Největším zklamáním se pro mě stal Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, CSFD 71 %) na který jsem se velmi těšila, ale ve finále mi bylo líto peněz, co jsem dala za lístek.


Kosmetika
V kosmetickém světě se podle mě vyhouplo hned několik novinek, které stojí za to mít doma.
Nejvíce mě oslovily matné tekuté rtěnky od Too Faced (Too Faced - Melted Matte), které na rtech vydrží opravdu dlouho a stále pěkně vypadají. Jediná jejich nevýhoda je, že vysušují rty.
Zdroj: https://www.toofaced.com/p/lipsticks/melted-matte/


Také jsem si pořídila parfém, do kterého jsem se zamilovala poté, co mi přišel ve vzorečku a je úžasný. Jmenuje se Mugler Alien a jestli na něj někde narazíte, určitě ho vyzkoušejte.





Rok 2016 se mi hodně líbil a uběhl strašně rychle, zřejmě to bude tím, že jsem ho měla plný nejrůznějších aktivit. Na stará kolena jsem začala chodit do tanečních, učit se anglicky a scházet se více se svými kamarády. Zvolnit tempo rozhodně nehodlám ani v tom příštím (tomto) roce, takže se můžete těšit na spoustu článků, i když možná trošku v jiném duchu než jste zvyklí.


Co nejlepšího Vás potkalo v minulém roce? Co jste četli a jaký jste viděli super film? Nebo jste byli na nějakém super místě, o které byste se s námi rádi podělili? Určitě svoje dojmy a poznatky napište do komentáře, ráda si přečtu každý z nich.


Mějte se moc hezky,


Teress

4 komentáře:

  1. Pro mě mezi Filmy roku 2016, rozhodně patří Fantastická zvířata a kde je najít a potom také Příchozí", pokud jsi neviděla a máš ráda scifi, tak si ho potom třeba stáhni:) Podle mě stál opravdu za to:)
    Jinak mezi knihy bych ze svého pohledu zařadila knihy od Jojo Moyesové, Skleněný trůn, Čas mezi námi a Dcera :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy, film jsem neviděla a vzhledem k tomu, že v televizi nic nedávají, řeším pořád na co se dívat, takže se určitě podívám.

      Na knihy jsem se teď dívala a vypadá to, že je to přesně ten žánr, co se mi líbí :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)