čtvrtek 19. února 2015

Život s mužem: Když ho bolí břicho

O tom, že mého muže od Vánoc bolí žaludek, nemusím psát. Zmiňovala jsem se o tom už tolikrát, že to víte asi lépe než on. Jestli jsem psala o tom, že to má ze zdravotních důvodů, tím už si nejsem jistá. Naopak jsem si jistá, že jsem Vám psala o tom, co teď doma jíme (článek zde). A víte co? Myslím si, že o žaludku mého muže jsem Vám napsala dost. Anebo že by ne?

Mého může, bolí žaludek (hodně).

On: Je mi blbě, musím začít líp jest. Nebudu jest salámy a nebudu pít kafe.

Raduji se, nevím proč, ale nějak jsem zásadně proti tomu, aby člověk pil tři kafe denně. Jedno prostě stačí!

Za dva týdny je mému muži dobře. Dělá si kafe a chystá rohlík se salámem.

Já: „Nepij pořád to kafe! Říkal si mi, že už ho nebudeš pít.
On: „Já jsem říkal, že ho nebudu pít tolik.“
Já: „Ne ty si říkal, že ho nebudeš pít vůbec. Že ti to nedělá dobře, jo a taky že nebudeš jíst salámy a už sis koupil zase celou štanglu.“
On: „A kdy jsem to říkal? To bych v životě nemohl říct.“
Já: „Když jsme jeli z Jeseníků a bolelo Tě břicho. To si pamatuju docela přesně, říkal si mi to v autě.“
On: „No jo, ale to mě bolelo břicho.“
Já: „Ale když budeš zase jíst blbý jídla a pít litry kafe, tak tě to bude zase bolet. Počkej, a já Ti pak řeknu, že jsem Ti to říkala.“

Muž se usmívá a myslí si svoje.

Za týden.

On: „Bolí mě břicho.“
Já: „Já jsem Ti to říkala. A taky jsem ti říkala, že ti to řeknu. Tak nepij to kafe!“


Trošku mi to připomíná, jako když se probudíte s obrovskou kocovinou a říkáte si: „Už nikdy nebudu pít!“


Co Váš muž a jeho bolístky?

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)