čtvrtek 5. února 2015

Destrukční deník

Recenze nákupu

Slyšeli jste už o destrukčním deníku? Já myslím, že ano, jelikož je to teď na internetu velký hit. I já jsem neodolala a jeden si pořídila. Napsala ho Keri Smithová s vizí, že „tvořit znamená ničit“. Dalo by se říci, že se nejedná o knihu, ale spíše o pracovní sešit, kde máte různé pokyny (kterých se samozřejmě nemusíte držet), co s knihou máte dělat. Ať už ji pokapat kávou, něco do ní nakreslit nebo vlepit. Všechno záleží jen a jen na Vaší fantazii a tvořivosti. Nebojte se, deník nemůžete nikdy zkazit!!




Zakoupeno: megaknihy.cz
Dodáno: Do druhého dne od zaplacení
Cena: 162,- Korun
Cena dodání: 39,- Korun
Celkem: 201,- Korun

Fotky:






Popis prodejce:
Destrukční deník je pro všechny, kteří si vždycky přáli vést si deník nebo skicář, ale měli potíž s tím začít, pokračovat, nebo ho dokonce dokončit. Jeho autorkou je kanadská konceptuální umělkyně Keri Smithová. V téhle knížečce najdete nesmírnou sbírku nápadů, jak ji zničit (pardon, kreativně vyzdobit!). Nebojte se trhání, polévání kávou či jiných destrukčních metod, tahle kniha je k tomu určená!

Moje dojmy:
Pro člověka jako jsem já, který si na knihy dává tak velký pozor, že je pořádně ani neotevře, aby se mu nezohnula vazba, je Destrukční deník docela oříškem. Na druhou stranu, mě baví různě tvořit a vylepšovat. Když něco dostanu, hned to polepím nálepkami, aby to nebylo takové smutné. Takže nakonec mě práce s deníkem velmi baví, i když mám za sebou teprve nějakých pět stránek. Ale už teď se těším na další.

Shrnutí:
Jak už jste asi pochopili, deník Vám všem můžu doporučit, je to zajímavý nápad a já se s něčím takovým ještě nikdy nesetkala.


Znáte Destrukční deník? Máte ho? A teď mě prosím Vás napište do komentáře, jestli byste měli zájem o článek věnovaný tomu, jak vypadají jednotlivé stránky (samozřejmě ty zajímavé) tohoto deníku, když mě projdou rukama.

Mějte se moc krásně,

Teress

4 komentáře:

  1. Ty brďo! To by pro mě asi byla velká výzva - pro mě je vždycky problém i to, abych začala psát do nového zápisníku...

    OdpovědětVymazat
  2. Také deník mám a chystám se dávat splněné úkoly i na blog :) Už jsem i první úkol zveřejňovala ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)