čtvrtek 26. února 2015

Orchidej ve vlasech

Miluji květiny ve vlasech, doma jich mám hned několik a nechápu, že někdo doma nemá ani jednu. Já je využiji při tolika příležitostech, beru je do divadla, do klubu, na ples, jen tak na večer a v létě je nosím prakticky pořád. Poslední můj přírůstek je růžová orchidej, kterou jsem si zamilovala a z květin, co doma mám, se mi teď jeví jako nejsympatičtější.


Doba dodání: Přesně tři dny od objednání.

Cena: 145,- Korun

Cena dodání: zdarma

Foto prodejce:


Moje fotografie:








Popis prodejce:
·       Dodejte svému outfitu nádech havajské romantiky a ozdobte svůj účes barevnou orchidejí, která se připíná na klip ze spodní strany.
·         Připínání na klip
·         Délka klipu: 4 cm
·         Délka květiny: 9 cm
·         Barva: bílá, žlutá, zelená, růžová

Moje dojmy:
Květina je pevná, vypadá, že něco vydrží. Je přirozeně růžová, na lístcích má žilky a okraje bělavé, což vytváří reálný efekt orchideje. Zezadu je pevná spona, která je přidělaná něčím, co připomíná lepidlo tavné pistole. Domnívám se, že bude držet dlouho.

Shrnutí:
Květinu nosím často a sbírá velmi kladné reakce od ostatních. Dokonce se mě i kamarádka ptala, jestli je umělá nebo živá (a to je co říct). Vzhledem k tomu, že je placatá, tak Vám z hlavy nijak výrazně netrčí a proto nemáte pocit, že na sebe strháváte moc pozornosti.
Orchidej je moc krásná, můžu ji doporučit. Já sama si zřejmě koupím ještě další barvy (to tak občas dělávám, když se mi něco líbí :-)).

Nosíte květiny ve vlasech? Jaký je Váš nejoblíbenější vlasový doplněk? Zajímala by Vás celá sbírka mých květin do vlasů? Přemýšlím, že bych napsala článek celý věnovaný květinám do vlasů.

Krásný den,

Teress

9 komentářů:

  1. Kvety vo vlasoch veľmi nenosím , ale tebe to pristane . :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Květiny nenosím, nějak mě to nenapadlo a k mému stylu oblékání se to asi ani nehodí, ale musím uznat, že orchidej vypadá krásně a tobě moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že se hodí skoro ke všemu. Nosím i k ryflím.

      Vymazat
  3. Ja kvety nenosím ale sú pekné :)
    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou dost povedené. :) Já květiny nenosím.

    OdpovědětVymazat
  5. nosievala som kedysi vela... teraz si to uz nechavam len na letne festivaly a dovolenku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)