úterý 18. listopadu 2014

Tipy na vánoční filmy

Krásný i když upršený den moji milí čtenáři. Dnes je přesně takový den, kdy bych nejraději zalezla pod peřinu a dívala se na filmy a u toho pila horkou čokoládu. Jdete do toho se mnou? Dneska mám pro Vás pár tipů na vánoční filmy, jestli Vánoce nemusíte, tak tento článek můžete rovnou přeskočit, protože dnes se to jimi tady bude jen hemžit.


Animované:

zdroj

Vánoční koleda (můj tip)
Krásný pohádkový příběh inspirovaný Charlesem Dickensem, který známe snad všichni. Film je krásně zpracovaný a určitě vyplnil všechna má očekávání. Chvílemi je strašidelný a i přesto jsem musela zamáčknout pár slz. Skrývá v sobě obrovské ponaučení, které by měl nosit v sobě každý z nás a nejen během vánočních svátků.






Komedie:

zdroj
Vánoční anděl
Další dojemný vánoční příběh, ačkoliv jsem ho zařadila do komedii je to drámo jak vyšité. Hlavní hrdinka (nevýrazná chudinka bez práce) má hodného souseda, který ji nabídne nezvyklou práci, která je samozřejmě vánoční až na kost. Nakupují a rozdávají dárky všem, kteří si to zaslouží. Přitom nechybí ani romantická zápletka, ale předně je to opravdu hodně oddechový film, u kterého nečekejte žádné velké zvraty.






zdroj
Vánoční duch
Opět příběh inspirovaný Dickensem, ale proti animované verzi výše tolik za srdíčko nechytá. Tentokrát se zjevuje duch ženského pohlaví hlavní hrdince (také ženě), která začne přehodnocovat svůj dosavadní život (samozřejměJ), který se ji doposud jevil dokonalým. Film pobaví, rychle odsýpá a také se tam mihne pár hezkých chlapů.







zdroj
Vánoční los
Už se Vám stalo, že by k Vám znenadání vtrhl los? Tady se to stane a ještě k tomu umí mluvit a létat. S hlavním hrdinou se sice skamarádí ale co na tom, když ho stejně hledá pravý majitel. Další docela povedená oddechovka.









zdroj
Vánoce v Cesmínově
Liz je workoholička, ale společně se svým synem, odjede za svým otcem, který se přestěhoval do Cesmínova. A že to je zajímavé městečko, kde prožívají Vánoce a všechno co k nim patří jak nikde na světě. Film s dobrým nápadem, který určitě pobaví.








zdroj
Nechápu jak to dokáže (můj tip)
Někdy mně stačí, když ve filmu sněží, je tam vánoční výzdoba a zazní tam nějaká koleda, abych ho prohlásila za vánoční. Asi ne všichni byste tento film do vánočních zařadili, ale já ho tak beru. Je dobrý, vtipný a hraje tam moje oblíbená herečka S. J. Perker, která má dobrou ale těžkou práci, rodinu a práce až nad hlavu.







zdroj
Santa má bráchu (můj tip)
Vtipná komedie s V. Vaughnem v hlavní roli, který je povaleč a bručoun, ale zase na druhou stranu jeho bratr je sám Santa. Klasický vánoční film, kdy se z mrzouta stane docela veselý a zábavný člověk. Je nečekaně vtipný a zábavný od začátku až dokonce.








zdroj
Santova dcera 1, 2
Nechápu, proč všichni, co jsou nějak rodinně spříznění se Santou, honí kariéru někde v nějakém velkoměstě, nebo jsou naštvaní a dělají, že je Vánoce vůbec nezajímají. Velmi neoriginální příběh, dokonce i zle zahraný. Viděla jsem jednou oba díly a už se na ně znovu asi nikdy nekouknu. Film nudí, ale vánoční je.







zdroj
Čtvery Vánoce (můj tip)
Další lidi, co nemají rádi Vánoce, kde to jsme? Takže mladá žena R. Whiterspoon a muž V. Vaughn, se mají rádi a spokojeně si spolu žijí. Každý rok na Vánoce odjíždí co nejdál od svých příbuzných. Bohužel jak už to tak bývá, jednou se jim to nepovede a oni oslaví Vánoce se svou rodinou a to hned čtyřikrát!! Přitom vyplouvají na povrch různé nedořešené věci. Skvělá komedie, kterou jsem viděla snad milionkrát!!






zdroj
Vánoce bez Santy
Santa se tak jednou naštve, protože jak už to tak bývá, Vánoce nejsou to, co bývali a lidé mají jen starosti s tím, aby nakoupili dárky a měli od všeho pokoj. Tak si vezme na rok dovolenou s tím, že letos žádné dárky dávat nebude. Ještě, že má dva Elfy, kteří se snaží Vánoce zachránit. Film sice neurazí ale ani nenadchne







Drama:

zdroj
Vánoční chaloupka
Před Vánocemi přijíždí hlavní postava Thomas do svého rodného města, kde zjistí, že jeho rodina je na pokraji krachu. Aby je zachránil, přijme zakázku na malbu obrazu téhož města a přitom se seznamuje s dalším tamními obyvateli. Film měl mít dramatický nádech a bylo na něm vidět, že se snaží, aby diváci trošku zapřemýšleli… Na mě ale působil jako velká nuda, která mě nutila přemýšlet jen o tom, jestli mám televizi vypnout hned nebo až po tom.






I když znám vánočních filmů samozřejmě víc, myslím, že by to pro letošek mohlo stačit, anebo ještě letos bude pokračování. Samozřejmě úplně proflaklé filmy, které jsem všichni viděli už tisíckrát Vám sem vůbec psát nebudu i když si třeba neumím představit Vánoce bez Sám doma.

Podělte se i Vy se mnou o Vaše ať už oblíbené nebo ty neoblíbené Vánoční filmy a prodlužme tak tento virtuální seznam Vánočních filmů. Všechny Vaše nápady s vánočními filmy, pište do komentářů. Už se na ně těším,

Teress

*Všechny obrázky, které jsou v článku použity jsou z internetové filmové databáze csfd.cz.

2 komentáře:

  1. Pro mě když vánoce, tak Love actually (Láska nebeská česky?). Díky za další tipy, už lovím dva z nich na uložto...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi jediný člověk na světě co ho Láska nebeská moc nebere :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)