pátek 21. listopadu 2014

Father christmas

Vánoční balistik od Lush


Krásné páteční odpoledne moji milí čtenáři. Jak už jsem zde psala minulý rok (klik), k Vánocům, patří také dlouhé koupele. Dnes Vám přináším mini recenzi na vánoční balistik.



Popis výrobce (z českých webovek Lushe)
Tohohle veselého chlapíka si možná pamatujete z minulého roku, letos vás ale překvapí slaďoučkou vůní naší zbožňované Snow Fairy. Jakmile ho hodíte do vany, mění barvu z červené do jasně zelené.

Cena: 139 korun

Moje dojmy:
Proč? Opravdu nechápu proč, všechny balisticky od Lushe voní tak nádherně. Bohužel jenom na suchu, pokud balistik hodím do vody, vůně se rozplyne někam do ztracena. Zajímalo by mě, jestli tohle dělají jen vánoční balistiky nebo i ty celoroční. Nemáte někdo zkušenosti? Je to zvláštní, protože s tuhými pěnami tento problém vůbec není. Jediné, co z této pěnivé koule zbyde po hození do vody, je jen zeleně zbarvená voda, která mi ale moc příjemná není. Ale je pravda, že zelená je taková vánoční barva.

Moje hodnocení:
Rozhodně nedoporučuji! Tento balistik už mám na seznamu věcí, za které nejsem ochotná utratit jakékoliv množství peněz.

0 z 3

Neznáte nějakou náhradu Lushých balistiků, které dělají ve vodě to, co mají?
Krásný víkend Vám všem,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)