úterý 11. listopadu 2014

Bavlněná šála

(recenze nákupu)

Další věcí, kterou jsem si objednala z internetového obchodu postovnezdarma.cz byla bavlněná šála, která mi přišla v modré barvě. O mém prvním nákupu v tomto obchodě jsem Vám již psala, když mi přišla první věc a tou byla kabelka. Pokud Jste ještě článek nečetli, můžete ho najít zde (klik).


Dámská bavlněná šála


Zakoupeno: postovnezdarma.cz
Objednáno: 14.10.2014
Dodáno: 6.11.2014
Dodací lhůta je delší, ale s tím se e-shop netají. U objednávky jsem měla přímo napsáno: dodání 15-25 dnů. Šála mi přišla za 24 dnů.
Cena: 355,- Korun
Cena dodání: zdarma

Foto prodejce:



Reálné foto:







Popis prodejce:
·         Materiál: bavlna
·         Barvy: černá, zelená, modrá, fialová, červená, růžová
·         Rozměry: 200 x 70 cm
Dámská šála s pestrým vzorem má konce zdobené třásněmi. Zahřeje a zároveň skvěle doplní podzimní a zimní outfity.


Moje dojmy:
Šála je z velmi příjemného materiálu a na kůži ji skoro necítím. Nemám ráda šály, které koušou a pak mě z nich všechno svědí, naštěstí to není problém této šály.
Barevně je daleko tmavší, než podle fotek na e-shopu, což mě docela mrzí, ale zase na druhou stranu vím, že fotky dost barvy zkreslují. Kupodivu mě v tom tmavším odstínu přijde hezčí, než kdyby byla světlá, tak jako na fotkách. Na fotkách také nelze zachytit, jaký má šála příjemný matný lesk a detaily prošití.
Nejvíc se mi na této šále líbí, jak je obrovská, proto jsem si ji objednala. Tyto obrovské šály jsou daleko lepší, protože mají daleko více využití, než ty menší. Já mívám ve zvyku dávat si šálu přes ramena, když mi je chladno a sedět například v restauraci v bundě, není moc příjemné.

Shrnutí:
Se šálou jsem velmi spokojená, je příjemná, barevně se mi líbí a je dostatečně veliká a hřejivá. Jediné co bych  tomuto nákupu vytkla je, že odstín šály úplně neodpovídá tomu, jaký byl na fotografiích.
Všem Vám tuto šálu (i e-shop) mohu doporučit.


Jak jste na tom se šálami Vy moji čtenáři, když už máme zimu za rohem. Já si každý rok tak tři musím koupit, protože bez šály v zimě nedám ani ránu, jste na tom podobně jako já?

Mějte se krásně,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)