neděle 31. března 2013

Veselé Velikonoce Vám všem!!


U nás začaly být veselé už dneska. Božský asi neměl nic moc na práci a tak vymýšlel blbosti…a strašně mě naštval. Nechápu co to s těma chlapama je? Pořád se chovají jako by jim bylo dvacet a jako kdyby spolky celý svět. Ale o tom až někdy jindy:)

Dneska jsem víceméně připravovala všechno na zítřek. Obarvila jsem vajíčka, upekla jsem něco sladkého (beránka ne, ten mi nikdy nechutnal:)) a všude jsem uklidila. Sice zítra nikoho nečekám ale náhoda je blbec.


Včera jsem šla do města na Velikonoční trhy, a když jsem tam došla tak jsem zjistila, že už skončily. To mi hlava nebere. Proč Velikonoční trhy končí už před víkendem před Velikonoci? Vždyť to by tam přece došlo nejvíc lidí… Takže jsem je úplně propásla L To mě celkem mrzí, protože jsem si tam chtěla koupit něco pěkně Velikonočního. Zase na druhou stranu všechny trhy na Svoboďáku vždycky nakonec stojí za nic..takže kdoví jak by to dopadlo.



Užijte si všichni Velikonoce a něco podnikněte, ať ten volný den stojí za to!

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)