pondělí 18. března 2013

Planet spa – s výtažky z černého kaviáru


Luxusní řada, která není luxusní

Tahle řada byla Avonem publikována jako luxusní. Ale je skutečně luxusní? Nevím, jestli stačí dát do názvu slovo kaviár a všichni se o to hned poperou. Mě je třeba úplně jedno jestli v kosmetice mám kaviár nebo lanýže, důležité pro mě je jestli má kosmetika požadované účinky.


Já jsem z „černé“ řady vyzkoušela slupovací masku na obličej a obnovující pleťové ampule. Na obou přípravcích mě na první pohled zaujaly obaly. Černá v kombinaci se zlatou vypadají moc hezky a elegantně, co si budeme povídat, i obal je na kosmetice moc důležitý. Když už se na to mám nějakej ten pátek dívat, tak ať to alespoň hezky vypadá:)

Luxusní obnovující pleťové ampule s výtažky z černého kaviáru- Planet spa- Avon


Ampule slibují, že Vaše pleť bude po použití hebká a hydratovaná. Ampule se mají používat 2x denně a to jedna polovina ampulky ráno a jedna večer. V balení jsou čtyři ampulky, takže by měly vyjít na čtyři dny. Já jsem s nimi rozhodně nešetřila, ale nevím, kam všude bych si je měla plácat, abych denně tu jednu ampulku vypotřebovala. Jedna mi vyšla na čtyři dny. Celé balení jsem tedy používala 16 dní, což v poměru s cenou je hned lepší, než kdyby po čtyřech dnech bylo po všem. By mě to pak přišlo i dost drahý. V polovině používání jsem pleť opravdu měla hodně jemnou, hydratovanější (ale i tak jsem musela stále používat pleťový krém) a celkově hezčí. Bohužel to byl jen krátkodobý efekt. Po pár dnech, co jsem ampule přestala používat, se mi pleť zase vrátila do původního stavu.

+
-
+/-
Vůně – voní jemně a příjemně
------------------------------------------
Adekvátní cena (odpovídá účinkům)
Hydratace
------------------------------------------
------------------------------------------
Ampulky vydrží dlouho
------------------------------------------

Balení – znovu uzavíratelné a stabilní, takže je můžete spotřebovávat vlastním tempem.

-----------------------------------------

------------------------------------------

Malé nedokonalosti a pupínky Vám po používání zmizí
------------------------------------------
------------------------------------------

Shrnutí: Mám na ampule vcelku pozitivní názor. Nic zásadního mi na nich nevadilo. Ale stejně jim chyběl takový ten WAU efekt, pro který bych si je musela zamilovat. I tak si je znovu klidně koupím.

Dávám dvě hvězdičky ze tří jen kvůli tomu, že už jsem měla lepší. Dají se koupit kolem 120,-Kč, takže jestli chcete nějaké dobré ampulky na oživení pleti zkusit, do těchhle určitě běžte.


Luxusní obnovující slupovací pleťová maska s výtažky z černého kaviáru – Planet spa – Avon


Po použití by Vaše pleť měla být regenerovaná, vyživená, obnovená, oživená a měla by mít lepší texturu. Aplikuje se 1 – 2krát týdně, jako klasická slupovací maska. Nanesete, počkáte až zaschne (cca 20 minut) a sloupnete.

Co napsat…..? Nevím, jestli znáte to, že Vás výrobek vůbec nezaujme a nevíte proč. No, tak já to vím… Maska na mou pleť neměla vůbec žádný efekt. Pleť mi ani nepřišla čistější. Maska voněla stejně jako ampulky, až na to, že vůně byla několikanásobně silnější, až mi připomínala nějaký obyčejný jar. Takže u masky mě vůně spíše vadila.

Jediné co se mi na masce líbilo, byl moc krásný obal a její textura, která je taková zlatavá a moc hezká. Dokonce i na obličeji vypadají ty drobné zlaťounké třpytky moc hezky. Ale na co nám to je, že jo:)? Tak alespoň za tyhle maličkosti dávám jednu hvězdičku (a taky, protože mám dobrou náladu:)). Ale znovu bych si ji nepořídila a Vy to taky nedělejte. Opravdu. Nemá to cenu! Vlastně má a to cca 135,- Kč za 75ml.

1 komentář:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)