sobota 16. března 2013

Jak vaří Zoufalé manželky?


Tak to já nevím. Ale mám kuchařku Zoufalé manželky. Pochybuju, že vaří takhle. Mám dojem, že například taková Susan vařila v seriálu jednou jedinkrát. A v kuchařce zoufalých manželek, jí je věnována hned celá kapitola.
zdroj

Zřejmě jsem typ člověka co je strašně moc komerční. Napište hloupou kuchařku, nalepte na ni obrázek mýho oblíbenýho seriálu a já ji hned budu chtít. Kuchařku jsem dostala k jedněm narozeninám od pana Božského.

V poslední době, když se kouknu do knihovny, začalo mi připadat, že jsem sběratel kuchařek. To znamená, že jich mám plno, ale z žádné jsem nikdy nevařila. Tak jsem si řekla: „ Tak to teda ne!“ Popadla jsem kuchařku, kterou mám nejdéle a že z ní jako všechno uvařím. Pokud jste to ještě nepochopily (já myslím, že jo:)), tak jsem čapla Zoufalé manželky. Vybrala jsem sekci Susan, a že jako první uvařím všechno od ní. Ha, ha! Nechápu, proč jsem si tady tu „super“ kuchařku neprolistovala dřív, než jsem ji začala chtít. Protože ty jídla, to nic moc!


První ozkoušené jídlo byly „tradiční“ sýrové fondue. Udělala jsem je přesně podle návodu, vzhledově to bylo moc pěkný což o to. S Božským jsme si k tomu rozdělali vínko, úplná romantika. A pak jsem tu „chuťovku“ ochutnala. Okamžitě jsem si vzpomněla na seriál Sex ve městě. Nevím, jestli si vzpomenete na ten díl kdy Carrie „vaří“ večeři pro pana božského a právě dělá sýrové fondue. Božský se jí směje: „Hahaha to teda děláš večeři.. jediný co jsi udělala je, že si roztavila sýr.“ „Ale nalámala jsem chleba.“ Nakonec to ochutnají a zjistí, že je to pěknej hnus a že se to nedá jíst. Tak se jdou radši najíst do restaurace. Přesně takové byly i fondue co jsem udělala podle téhle „super“ kuchařky. Fůůůůůj to byl fakt hnus.

Nevím, jestli existuje nějaký recept, podle kterého by se to pak dalo jíst. Tenhle to fakt není.

Pzn.: Jistě pochopíte, že Vám se recept na tohle výborné jídlo dávat nebudu.

2 komentáře:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)